Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door jasmijn
Ronald schreef:Ik heb het ook op moeten zoeken. Dat is dus iets waar je mij niet in gaat zien :o

Vandaag met Noxje naar de dierenarts. Hoe nu verder? Wanneer is het genoeg? Best wel confronterend. En dan ben ik ineens niet meer groot en sterk... :'(
Ach jee wat ontzettend naar, heel veel sterkte er mee :-*

O.T. Haku heeft een nieuwe hobby sinds hij zelf naar buiten en naar binnen kan, dennenappels mee naar binnen nemen en slopen ::)
Dus dan mag ik de zooi weer op gaan ruimen >:( heb ik er wel voor over want ik krijg er zo veel voor terug :biggrin2:

Vanavond naar een feest op de Portugese club want de club is jarig, ik heb er niet echt veel zin in want we blijven ook bij mijn schoonouders slapen en die hebben een bed wat zo bagger is dat de veren in je rug prikken :-X
Als ik daar heb geslapen ben ik zo verschrikkelijk brak daarna echt niet normaal en daar ik de laasten dagen al meer last van mijn lijf heb zit ik daar eigenlijk niet op te wachten :-\

Maargoed het alternatief is alleen thuis blijven en alleen slapen, en heel eerlijk slaap ik nog liever op een betonen vloer dan dat ik alleen slaap.
Mijn Zweedse boskatje leert snel. :biggrin2: Ik had gisteren eten in de schuur neergezet en een schapenvel op de motorkap van de auto gelegd; het eten was vanochtend op. Vanmiddag eten bij de achterdeur neergezet: ook dat was op (en de honden waren binnen). Loop ik net naar de schuur om nieuw eten neer te zetten, ligt poezel op het schapenvel op de motorkap. Volgens mij is ze hartstikke uitgeput, want in eerste instantie merkte ze helemaal niet dat ik was binnengekomen, terwijl ik toch door een tamelijk lawaaierige deur moet. Pas toen ik een geluidje maakte, schrok ze op. Ze was ook niet meteen weg, had blijkbaar geen vluchtroute klaar. Ik heb het eten gewoon op de grond gezet en ben weer weggegaan. Met een beetje geluk beseft ze al snel dat dat rare geluidje 'kijk eens, eten!' betekent en blijft ze wat langer zitten.

De buuf kan niet wachten tot ik weer vertrek uit Zweden, geloof ik. Die wil het katje zo graag gaan verzorgen! ;D

Volgens andere buren zou het het katje kunnen zijn dat vorig jaar een nestje in de buurt van de rivier had liggen op de grond. Al denk ik zelf dat dit misschien een van de jongen uit het nestje is, want ze is echt nog vrij klein.

Wordt vast vervolgd. ;)
Door smulpaap
Ronald schreef:Ik heb het ook op moeten zoeken. Dat is dus iets waar je mij niet in gaat zien :o

Vandaag met Noxje naar de dierenarts. Hoe nu verder? Wanneer is het genoeg? Best wel confronterend. En dan ben ik ineens niet meer groot en sterk... :'(
Heel begrijpelijk Ronald . Nee , dan ben je idd niet zo groot en sterk . Sterkte ! En een dikke knuf voor jouw en Nox :-* :-* :-*
Door hannabelgje
Vroeg opgestaan. Zometeen Zoë naar mijn ouders brengen. Ik ga eerst samen vergaderen met de voorzitter van de vereniging deze ochtend en vanmiddag hebben we bestuursvergadering. Hele dag onder de pannen dus.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Door -Annemarie-
Ronald schreef:Ze blijft nog even... Maar het zit er wel aan te komen. Medicijnen kunnen eigenlijk niet meer omhoog.

We denken aan jullie! Heel veel sterkte gewenst, geniet nog van de mooie momenten samen. :-* :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door