Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pauline
Dit geluksmomentje is al van afgelopen maandag. 22 maanden na Joeps hernia loopt hij lekker te klooien in en om het water. Je ziet op het fimpje goed dat hij prima stil staan kan en vanuit stand weer kan beginnen te lopen. Dat heeft lang geduurd voordat dat überhaupt mogelijk was. Tot die tijd ging hij eerst zitten en trok zichzelf dan weer op de poten om te beginnen. Ook zie je in het begin dat de grond zuigt aan zijn poten (nat en drassig) en soms is hij dan zo makkelijk dat ie zichzelf als een zeehond voortsleept. Dat sta ik echter nooit toe, dan grijp ik direct in en zet hem op de poten. Natuurlijk merken we dat het allemaal minder wordt, maar zolang het nog zo gaat kunnen we nog jaren verder! :-*

Door sella
Ah je Joep doet het heel netjes :-* Blijft een lekker ding. En op zijn tempo kan hij toch lekker rond schodderen.
Door sella
Net bij ut kruidvat een groot blik potloden met kleuren die ik niet had of op waren aan het raken gescoord voor 2.50. Ik ben zo blij dat ik hier tegenaan liep. Kan ik weer lekker verder kleuren en tekenen.
Door Lil
Anne in Duitsland schreef:Jaja, ik weet het: I need a hobby. ;D
Een andere dan deze graag ;D

En dat terwijl ik een oproeping heb liggen. Gefeliciteerd 5 jaar erbij, dus kom je ff langs?
Door Martine-Tom
Enorm genoten van een concert gisteravond. En nadat ik 5 jaar gestopt was met roken weer in de fout gegaan...en nu weer gestopt, ruim 2 weken, en ookk het concert zonder roken overleefd, dus ben blij!!!
Door -Saskia-
frodo quin schreef:Toch handig een hond die je laat uitslapen :biggrin2:
Het is meer regel dan uitzondering dat ik Wodka moet wakker porren om te plassen omdat ik weg moet. ::) #slaapkop
-Saskia- schreef:08.41u
Afbeelding

09.24u
Afbeelding

Rise and shine geldt niet als je bijna 14,5 bent. :-*
Wat een heerlijk roze bed heeft ze!
Geluksmomentje van gisteren: mijn auto opgehaald bij garage waar hij grote onderhoudsbeurt heeft gehad en niks hoeven te betalen. (Ik heb een nieuwe gekocht dus was service van de zaak voor mijn oude nog)
Geluksmomentje van vandaag: geen idee maar voel me op het moment gewoon heel lekker en positief. Ik hoop dat dat nog lang blijft hangen.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Door Anne in Zweden
-Saskia- schreef:08.41u
Afbeelding

09.24u
Afbeelding

Rise and shine geldt niet als je bijna 14,5 bent. :-*

Nou, zo te zien heeft ze haar hoofd toch zeker 20 cm verlegd. Geen geringe prestatie op die leeftijd! :biggrin2:
Door Borke
Die Wodka - helemaal Zen :-*
En dan gaat Sas zeuren over actie? Waarom?

Gisteren mega geluksmoment: Die bobbel op de poot van Sofi, bleek bij de DA een sneetje, wat ontstoken was geweest en nu langzaam genas. Niets ernstigs dus pffft!
Bloedwaardes waren goed. Nieren wat aan de hoge kant, maar ze is net bezig met een medicijnkuur en die is nierbelastend. De DA zei ook: ze is al 11 en bij oudere honden zie je vaak dat de nierwaardes wat hoger zijn.
Niet gek voor een Spaanse Schone van alweer met leishmaniose. Wij waren in ieder geval heel blij :biggrin2:
We hebben al 35 jaar huisdieren, altid meerdere en Sofi is nu de laatste...

Wij hebben trouwens dezelfde DA als Lizzy. Hij vertelde nog grinnikend hoe hij een van haar honden een Friskie had gegeven onder het mom van: !x per jaar gek doen moet kunnen.
Bij Sofi vroeg hij het en wij hadden zoiets van ach 4 ministukjes Frolic, waardoor ze goed contact houdt met de DA.
Toen de assistente het cadeautje van de verbouwde praktijk wilde geven, een leuk jute zakje met hondenkoekjes, riep de DA al dat hij dacht dat wij dat niet wilden en inderdaad :biggrin2:
Wij gaan die troep niet geven.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door