Mijn laptopje vertoont kuren. Nu is 'ie ook al 6 jaar oud dus dat is niet zo vreemd. Maar wel lastig. *firstworldproblem*
Gisteren maar snel een backupje gemaakt van de foto's en documenten.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Hope schreef:Mijn rikketik doet vreemdAi Hope, dat klinkt heel eng... Ik duim dat alles in orde is![]()
Zit ik rustig op de bank, gaat mijn hart ineens tekeer of ik een marathon gelopen heb. Mijn arm (links) doet ook pijn.
Huisarts gebeld, mag ik over een uurtje heen. Heel eerlijk gezegd vind ik dat nu best lang duren
Hope schreef:Mijn rikketik doet vreemd![]()
Zit ik rustig op de bank, gaat mijn hart ineens tekeer of ik een marathon gelopen heb. Mijn arm (links) doet ook pijn.
Huisarts gebeld, mag ik over een uurtje heen. Heel eerlijk gezegd vind ik dat nu best lang duren
MillyMol schreef:Ik wordt daar altijd erg wantrouwig van, dit soort telefoontjes. Als zij schade hebben moet jij het dan niet ook hebben? Als niemand iets heeft zien gebeuren en jij er zeker van bent dat je dat niet gedaan hebt moeten ze wel met betere bewijzen komen vind ik. De mededeling dat de schade daarvoor niet aanwezig was moet ook eerst maar bewezen worden. Of heb jij inderdaad ook schade aan je auto?Nee geen schade of niks aan mijn auto te zien.
Kaio schreef:Nee geen schade of niks aan mijn auto te zien.Zij beschuldigen, dan moeten zij toch ook met het bewijskomen, lijkt me? En als je zo hard tegen de gevel bent gereden dat die erdoor beschadigd is, moet aan jouw auto ook iets te zien zijn. Verder, als zij zeggen dat dat op die plaats vaker gebeurt, dan zou je denken dat ze maatregelen nemen daartegen. Hebben ze blijkbaar verzuimd. Maar het is hoe dan ook niet te bewijzen dat jij het was, als jouw auto onbeschadigd is, en het lijkt me sterk dat er iedere dag iemand op die plek gaat kijken of hij nog steeds onbeschadigd is, en vervolgens parkeer jij daar en gaan ze kijken en blijkt er een beschadiging te zijn? Vreemd verhaal...
Dat is ook wat ik de verzekering heb doorgegeven, en ook dat ik niks gemerkt heb.
Helaas heb ik dus niet de foto van hoe ver ik af sta (maar dat zegt niks kan makkelijk achteruit gereden zijn).
Dus tja ik kan ook niet zo veel nu behalve de info aan de verzekering geven en dalijk de schadeofferte.
Kan ook goed zijn dat er toevallig dezelfde merk + variant auto dat eventjes heeft gedaan vanmorgen als je het mij vraagt, die hebben toch ook op dezelfde hoogte het nummerbord zitten.
Anne in Duitsland schreef:Zij beschuldigen, dan moeten zij toch ook met het bewijskomen, lijkt me? En als je zo hard tegen de gevel bent gereden dat die erdoor beschadigd is, moet aan jouw auto ook iets te zien zijn. Verder, als zij zeggen dat dat op die plaats vaker gebeurt, dan zou je denken dat ze maatregelen nemen daartegen. Hebben ze blijkbaar verzuimd. Maar het is hoe dan ook niet te bewijzen dat jij het was, als jouw auto onbeschadigd is, en het lijkt me sterk dat er iedere dag iemand op die plek gaat kijken of hij nog steeds onbeschadigd is, en vervolgens parkeer jij daar en gaan ze kijken en blijkt er een beschadiging te zijn? Vreemd verhaal...Ja ik heb ook een beetje raar gevoel hoor. Maar goed de gevel bestaat uit een aluminium strip/paal (deuk) en verder glas (scheur). Is de hoek, maar toch ik zou iets gemerkt moeten hebben.
Hope schreef:Zo, nou, ik ben weer thuis. En er heeft een stagiaire best op zijn donder gehad.Nouja fijn dat je weet wat het is, ook al is het niet goed, maar gelukkig wel een oorzaak gevonden. Goed dat er eentje op de donder heeft gehad, dit soort klachten dienen altijd serieus genomen te worden.
Huisarts hoort mijn klachten en ineens ontstond er een soort circus. Afijn.
Na allerlei onderzoeken weet ik nu dat ik een hartritmestoring heb en een extreem trage hartslag van 36 per minuut.
Mijn lichaam houdt vocht vast (en ik was nog wel zo trots op die 1,5 kilo die ik was aangekomen)
Oorzaak: medicatie.
Nu plat op de bank. Rust rust rust.
En stoppen met de medicijnen. Dan die depressie maar zonder medicatie bevechten. Helaas is het niet anders.