Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Annemarie-
Sterkte voor Pauline en Hope! :-* :bigarmhug:

Mijn laptopje vertoont kuren. Nu is 'ie ook al 6 jaar oud dus dat is niet zo vreemd. Maar wel lastig. *firstworldproblem*
Gisteren maar snel een backupje gemaakt van de foto's en documenten.
Door Mowgli
Hope schreef:Mijn rikketik doet vreemd :-\

Zit ik rustig op de bank, gaat mijn hart ineens tekeer of ik een marathon gelopen heb. Mijn arm (links) doet ook pijn.
Huisarts gebeld, mag ik over een uurtje heen. Heel eerlijk gezegd vind ik dat nu best lang duren :-X
Ai Hope, dat klinkt heel eng... Ik duim dat alles in orde is :-*
Door eelke
Hmm. Ik zou denk ik vast op tijd richting de huisarts rijden. Je kan er maar zitten he...

Al moet ik zeggen dat ik ook wel eens heb dat mijn hart op hol slaat, akelig gevoel is dat, meestal gaat het door even kuchen of hoesten wel over, en dan doet ie weer normaal. Maar pijn in mijn arm hoort daar niet bij...
Door -Saskia-
Hope schreef:Mijn rikketik doet vreemd :-\

Zit ik rustig op de bank, gaat mijn hart ineens tekeer of ik een marathon gelopen heb. Mijn arm (links) doet ook pijn.
Huisarts gebeld, mag ik over een uurtje heen. Heel eerlijk gezegd vind ik dat nu best lang duren :-X

Als je vermoed dat er echt iets mis is, bel je niet de huisarts maar 112. Daar zijn ze voor.
Door Kaio
Hmm niet fijn Hope.
Overigens mag dat wel seriuezer opgevat worden, ook al gaat het in veel gevallen gelukkig over iets ander. Anders idd maar doen wat Saskia zegt.

Pff net mijn auto weggebracht naar de garage wordt ik teruggebeld, zou hun toonzaal beschadigd hebben. Ik stond op een halve meter geparkeerd, maar als ze de auto ertegenaanschoven paste de schade. Nou is het wel mijn merk garage (dus ik zou zeggen meerdere auto's die kunnen passen), maar ze zeiden dat het iets van tevoren nog niet zo was. Heb niks gevoeld, gehoord oid. En kan me ook niet herinneren dat ik mijn auto achteruit gezet heb. Uiteraard kan ik dat niet bewijzen. Ze zeggen dat dat daar wel vaker gebeurd. Enfin, daar hebben we verzekeringen voor zeg maar ::)
Nah -on the bright side- heb ik net met de verzekering toch maar weer even mijn Duits geoefend :biggrin2:
Door MillyMol
Ik wordt daar altijd erg wantrouwig van, dit soort telefoontjes. Als zij schade hebben moet jij het dan niet ook hebben? Als niemand iets heeft zien gebeuren en jij er zeker van bent dat je dat niet gedaan hebt moeten ze wel met betere bewijzen komen vind ik. De mededeling dat de schade daarvoor niet aanwezig was moet ook eerst maar bewezen worden. Of heb jij inderdaad ook schade aan je auto?
Door frodo quin
Sterkte Hope! Ik kan mij inbeelden dat je ongerust bent, klinkt ook eng. Hopelijk is er niets aan de hand.
Door Kaio
MillyMol schreef:Ik wordt daar altijd erg wantrouwig van, dit soort telefoontjes. Als zij schade hebben moet jij het dan niet ook hebben? Als niemand iets heeft zien gebeuren en jij er zeker van bent dat je dat niet gedaan hebt moeten ze wel met betere bewijzen komen vind ik. De mededeling dat de schade daarvoor niet aanwezig was moet ook eerst maar bewezen worden. Of heb jij inderdaad ook schade aan je auto?
Nee geen schade of niks aan mijn auto te zien.
Dat is ook wat ik de verzekering heb doorgegeven, en ook dat ik niks gemerkt heb.
Helaas heb ik dus niet de foto van hoe ver ik af sta (maar dat zegt niks kan makkelijk achteruit gereden zijn).
Dus tja ik kan ook niet zo veel nu behalve de info aan de verzekering geven en dalijk de schadeofferte.
Kan ook goed zijn dat er toevallig dezelfde merk + variant auto dat eventjes heeft gedaan vanmorgen als je het mij vraagt, die hebben toch ook op dezelfde hoogte het nummerbord zitten.
Door eelke
En nummerbord deukt zo makkelijk dat je daar toch wel schade aan zou verwachten... maar dat kan jouw verzekering ook prima bedenken, dus prima het daar nu te laten inderdaad.
Door Anne in Zweden
Kaio schreef:Nee geen schade of niks aan mijn auto te zien.
Dat is ook wat ik de verzekering heb doorgegeven, en ook dat ik niks gemerkt heb.
Helaas heb ik dus niet de foto van hoe ver ik af sta (maar dat zegt niks kan makkelijk achteruit gereden zijn).
Dus tja ik kan ook niet zo veel nu behalve de info aan de verzekering geven en dalijk de schadeofferte.
Kan ook goed zijn dat er toevallig dezelfde merk + variant auto dat eventjes heeft gedaan vanmorgen als je het mij vraagt, die hebben toch ook op dezelfde hoogte het nummerbord zitten.
Zij beschuldigen, dan moeten zij toch ook met het bewijskomen, lijkt me? En als je zo hard tegen de gevel bent gereden dat die erdoor beschadigd is, moet aan jouw auto ook iets te zien zijn. Verder, als zij zeggen dat dat op die plaats vaker gebeurt, dan zou je denken dat ze maatregelen nemen daartegen. Hebben ze blijkbaar verzuimd. Maar het is hoe dan ook niet te bewijzen dat jij het was, als jouw auto onbeschadigd is, en het lijkt me sterk dat er iedere dag iemand op die plek gaat kijken of hij nog steeds onbeschadigd is, en vervolgens parkeer jij daar en gaan ze kijken en blijkt er een beschadiging te zijn? Vreemd verhaal...

@Hope: nare ervaring, ik hoop dat het niets ernstigs is, maar als je twijfelt, inderdaad 112 bellen hoor!
Door Kaio
Anne in Duitsland schreef:Zij beschuldigen, dan moeten zij toch ook met het bewijskomen, lijkt me? En als je zo hard tegen de gevel bent gereden dat die erdoor beschadigd is, moet aan jouw auto ook iets te zien zijn. Verder, als zij zeggen dat dat op die plaats vaker gebeurt, dan zou je denken dat ze maatregelen nemen daartegen. Hebben ze blijkbaar verzuimd. Maar het is hoe dan ook niet te bewijzen dat jij het was, als jouw auto onbeschadigd is, en het lijkt me sterk dat er iedere dag iemand op die plek gaat kijken of hij nog steeds onbeschadigd is, en vervolgens parkeer jij daar en gaan ze kijken en blijkt er een beschadiging te zijn? Vreemd verhaal...
Ja ik heb ook een beetje raar gevoel hoor. Maar goed de gevel bestaat uit een aluminium strip/paal (deuk) en verder glas (scheur). Is de hoek, maar toch ik zou iets gemerkt moeten hebben.
Zou net 3 weken geleden gerepareerd zijn. Ja zou wel zo logisch zijn dat ze daar dan een paaltje neer zouden moeten zetten of zo he?
Maar echt geen deukje op mijn nummerplaat te zien. (of rest van de auto)
Door Fenixjuh
Poeh, sterkte Hope! Hoop dat je er nu wel ondertussen bent en het allemaal mee zal vallen.
Niets gehoord? Ik heb wel eens 'krasjes' schade gereden, mag eigenlijk geen naam hebben, maar het geluid dat er dan vanaf komt, kan me dan ook nooit voorstellen dat mensen bepaalde dingen niet horen terwijl ik met die 'krasjes' als het gevoel had de achterbumper eraf gereden te hebben...

Mijn klacht: Heerlijk in het bos gelopen, lekker met Jacy, alleen bij thuiskomst ziet meneer er dan zo uit >:(
Hoe durven ze, de etters.. :(

Afbeelding
Door Hope
Zo, nou, ik ben weer thuis. En er heeft een stagiaire best op zijn donder gehad.

Huisarts hoort mijn klachten en ineens ontstond er een soort circus. Afijn.
Na allerlei onderzoeken weet ik nu dat ik een hartritmestoring heb en een extreem trage hartslag van 36 per minuut.
Mijn lichaam houdt vocht vast (en ik was nog wel zo trots op die 1,5 kilo die ik was aangekomen >:( )
Oorzaak: medicatie.

Nu plat op de bank. Rust rust rust.
En stoppen met de medicijnen. Dan die depressie maar zonder medicatie bevechten. Helaas is het niet anders.
Door frodo quin
Klote, maar ze kunnen gelukkig wel de oorzaak weghalen. Zelf ervaring met depressies (vermoedelijk deels genetisch bij mij, ik had mijn eerste zware depressie toen ik 2 was). Voor mij zijn mijn jongens de enige reden waarom ik als het slecht gaat op de been blijf, ik zou me dus zo veel mogelijk bezig houden met je beestenboel. Veel bewegen helpt ook en sint janskruid kan ook ondersteunend werken. Misschien ben je helemaal niets met mijn tips hoor, iedereen is tenslotte anders, maar hopelijk heb je er wat aan. Sterkte.
Door Kaio
Hope schreef:Zo, nou, ik ben weer thuis. En er heeft een stagiaire best op zijn donder gehad.

Huisarts hoort mijn klachten en ineens ontstond er een soort circus. Afijn.
Na allerlei onderzoeken weet ik nu dat ik een hartritmestoring heb en een extreem trage hartslag van 36 per minuut.
Mijn lichaam houdt vocht vast (en ik was nog wel zo trots op die 1,5 kilo die ik was aangekomen >:( )
Oorzaak: medicatie.

Nu plat op de bank. Rust rust rust.
En stoppen met de medicijnen. Dan die depressie maar zonder medicatie bevechten. Helaas is het niet anders.
Nouja fijn dat je weet wat het is, ook al is het niet goed, maar gelukkig wel een oorzaak gevonden. Goed dat er eentje op de donder heeft gehad, dit soort klachten dienen altijd serieus genomen te worden.
Moet je nou plots stoppen met de medicatie? Of afbouwen?
Heb je ook al alternatieve medicatie ervoor geprobeerd? Het kan ook zonder medicatie en eerlijk gezegd weet ik niet wat beter werkt, maar misschien is dat persoons en situatie afhankelijk.
Sterkte en beterschap in ieder geval :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door