Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Oh wat lief Anne!

Gister had Oscar een wandel date, wat een speeldate werd. Hij kon los en de liefde was wederzijds. Jeetje, wat heeft mijn mannetje een topavond gehad! Ze positioneren voor een foto was wel een uitdaging. Ook met getrainde belgjes ben je nergens meer als de liefde toeslaat ;D . Elke keer als ze bijna goed zaten begon Oscar haar weer zoentjes in haar oor te geven :smitten:

Afbeelding
Door Lil
Jones noem ik wel vaker mijn autist. Vandaag het bos in geweest en wij hebben daar niet gewandeld, maar MET elkaar gewandeld. Hij keek naar mij en kwam terug lopen voor een knuffel en hij maakte spelsprongen naar mij (hij buigt niet, hij springt met voorpoten in de lucht op een bepaalde manier). Heerlijk, hij kon dus ook heel veel los, want als hij oplet kan hij super goed luisteren (hij kan het echt heel erg perfect, maar hij heeft serieus een aandachtsprobleem).
Door jasmijn
Ik kreeg net een berichtje dat mijn ouder zus is toegelaten voor de opleiding verloskundige :D :D :D :D

Ze is 1 van de 60 mensen uit de 120 die een hoog genoege toets scoren hadden, ik ben zo verschrikkelijk trots op haar :biggrin2:
Door Lil
Twee geluksmomenten vandaag! :D

Zomaar opeens... Kan ik stiekem de spalk van mijn vinger afschuiven hihihi (nou ja zomaar lukt niet, maar de plastic beschermhoes creëert een vacuüm haha) Lekker handen wassen en zo :D :D :D
Door millyckk
Kaela schreef:Oh wat lief Anne!

Gister had Oscar een wandel date, wat een speeldate werd. Hij kon los en de liefde was wederzijds. Jeetje, wat heeft mijn mannetje een topavond gehad! Ze positioneren voor een foto was wel een uitdaging. Ook met getrainde belgjes ben je nergens meer als de liefde toeslaat ;D . Elke keer als ze bijna goed zaten begon Oscar haar weer zoentjes in haar oor te geven :smitten:

Afbeelding
Is het erg raar dat ik zomaar helemaal volschiet van een foto van een hond die ik irl helemaal niet ken maar wel al jaren mee lees over alle "gevechten"? :-[ Wat lijkt me dat een piekmoment :-*
Door Kaela
millyckk schreef:Is het erg raar dat ik zomaar helemaal volschiet van een foto van een hond die ik irl helemaal niet ken maar wel al jaren mee lees over alle "gevechten"? :-[ Wat lijkt me dat een piekmoment :-*
Dat is in ieder geval hartstikke lief! Dank je!
Door Kaela
frodo quin schreef:Wat leuk dat Oscar zijn date zo'n succes was! Ze zien er ook prachtig uit samen :smitten: Er komt toch snel een vervolg mag ik hopen?
Dat is wel de bedoeling! Maar niet te snel hoor, er is hier iemand best wel heel erg moe haha.
Door zurca
Ziggy die best alleen thuis kan blijven waardoor wij zomaar zonder geregel of wat dan ook konden besluiten naar Ikea te gaan, maandagavond....Daar wat gegeten en op het gemakje de winkel doorgelopen, ideeen opgedaan voor ons "krot in het bos" :) En dan bij thuiskomst een hond aan te treffen die ons aankijkt van "pfff zijn jullie daar alweer...nu moet ik mee naar buiten zeker *zucht* "
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door