Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Doranto schreef:Ons grote geluksmoment was gisteren, toen we voor het eerst onze kleinzoon zagen die de dag ervoor was geborenEn daar doen ze niet moeilijk over??? Maken zich zelfs druk om de camera's in de nestkastjes![]()
Het was 6 weken te vroeg, zodat hij nog een maandje in het ziekenhuis in de couveuse moet blijven. Hij kan echter alles zelfstandig. Alleen het drinken kost teveel kracht zodat hij sondevoeding krijgt. Het is wel jammer dat het in Apeldoorn is, terwijl wij in Kaatsheuvel wonen, maar het leuke van de techniek van tegenwoordig is dat er een camera in zijn couveuse hangt, zodat we 24 uur per dag even life kunnen kijken als we dat willen
Mowgli schreef:Gefeliciteerd Doranto
Mijn geluksmomentje van vandaag is de pluim die ik van mijn docent Duits kreeg over mijn vorderingen bij het vertalen van Duitse teksten naar het Nederlands. De gecorrigeerde vertaling over gentrificatie die ik vandaag terugkreeg was bijna foutloos. Mijn docent is erg blij met mijn vorderingen.
Kaela schreef:Oscar die zo'n 50 meter in zijn karretje heeft gelegen buiten! Hij vindt het inmiddels helemaal prima, hij vindt het alleen nog niet zo noodzakelijkNeh, die wil weer een grote wandeling
frodo quin schreef:Neh, die wil weer een grote wandelingHij heeft gewoon een te groot ego om toe te geven dat ie nog steeds straal kapot is van die wandelingWat zal je trots zijn dat hij in zijn karretje durfde terwijl het bewoog. Oscar doet het de laatste tijd duidelijk heel goed