Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Aprilsnow
Doranto schreef:Ons grote geluksmoment was gisteren, toen we voor het eerst onze kleinzoon zagen die de dag ervoor was geboren :smitten:
Het was 6 weken te vroeg, zodat hij nog een maandje in het ziekenhuis in de couveuse moet blijven. Hij kan echter alles zelfstandig. Alleen het drinken kost teveel kracht zodat hij sondevoeding krijgt. Het is wel jammer dat het in Apeldoorn is, terwijl wij in Kaatsheuvel wonen, maar het leuke van de techniek van tegenwoordig is dat er een camera in zijn couveuse hangt, zodat we 24 uur per dag even life kunnen kijken als we dat willen :D
En daar doen ze niet moeilijk over??? Maken zich zelfs druk om de camera's in de nestkastjes ::)

Gefeliciteerd met jullie kleinzoon :D
Door Mowgli
Gefeliciteerd Doranto :)

Mijn geluksmomentje van vandaag is de pluim die ik van mijn docent Duits kreeg over mijn vorderingen bij het vertalen van Duitse teksten naar het Nederlands. De gecorrigeerde vertaling over gentrificatie die ik vandaag terugkreeg was bijna foutloos. Mijn docent is erg blij met mijn vorderingen.
Door Anne in Zweden
Mowgli schreef:Gefeliciteerd Doranto :)

Mijn geluksmomentje van vandaag is de pluim die ik van mijn docent Duits kreeg over mijn vorderingen bij het vertalen van Duitse teksten naar het Nederlands. De gecorrigeerde vertaling over gentrificatie die ik vandaag terugkreeg was bijna foutloos. Mijn docent is erg blij met mijn vorderingen.
O0 O0 O0 *gaat 'gentrificatie' opzoeken*
Door zurca
Jantina, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!!
Hedwich, jullie gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleinzoon. Wat fijn dat alles goed gaat...
Door Truida
Vandaag is het 5 jaar geleden dat Rocky bij mij kwam wonen.
Na een wat moeizame start (hij was ruim 4 jaar) is het een geweldig lief hondje geworden.
Ben zo blij met hem.
Ik hoop dat we samen nog zeker 5 jaar voor de boeg hebben.
Door Lizetta
Vandaag de afspraak gemaakt voor de overdracht van ons huis, eindelijk!

en er komen puppy s! de echo liet er 10 zien! Kimo heeft z'n best gedaan!
Door Kaela
Oscar die zo'n 50 meter in zijn karretje heeft gelegen buiten! Hij vindt het inmiddels helemaal prima, hij vindt het alleen nog niet zo noodzakelijk ;D
Door frodo quin
Kaela schreef:Oscar die zo'n 50 meter in zijn karretje heeft gelegen buiten! Hij vindt het inmiddels helemaal prima, hij vindt het alleen nog niet zo noodzakelijk ;D
Neh, die wil weer een grote wandeling :) Wat zal je trots zijn dat hij in zijn karretje durfde terwijl het bewoog. Oscar doet het de laatste tijd duidelijk heel goed :)
Door Kaela
frodo quin schreef:Neh, die wil weer een grote wandeling :) Wat zal je trots zijn dat hij in zijn karretje durfde terwijl het bewoog. Oscar doet het de laatste tijd duidelijk heel goed :)
Hij heeft gewoon een te groot ego om toe te geven dat ie nog steeds straal kapot is van die wandeling ;D

Hij doet het echt fantastisch. Hij loopt soms zo briek als maar kan en hij vergast ons als hij weer eens een interne meltdown heeft, maar de meeste tijd voelt ie zich goed en dat houdt ie ook nog eens stug vol. Mijn lieve kanjer!
Door Anne in Zweden
De dag is nog jong, maar het eerste geluksmomentje is al een feit: Sokjes en Vaya die samen in een hondenmand liggen te slapen! Da's voor het eerst in de twee jaar dat Vaya hier nu is! Ik word daar heel blij van, want tot op heden had ik niet de indruk dat ze erg dik met elkaar waren. Niet dat ze vochten oid, maar ze gingen gewoon niet met elkaar om, deden hun eigen ding. En nu dit! Kontje-kontje ook nog! :smitten:

Afbeelding

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door