Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mowgli
Hartelijk gefeliciteerd Jantina, meneer Jantine en Fedde. Welkom op de wereld kleine man. Fijn dat jullie zo snel naar huis mochten. Ik wens je een voorspoedig herstel.
Door Kaela
Van Harte Jantina!

Vanmorgen 4,7 km met Oscar gewandeld en nu heeft ie voor het eerst in maanden een gedroogde snack gekregen. Ik weet niet of zijn buik dat een geluksmomentje gaat vinden, maar Oscar is op dit moment zielsgelukkig :biggrin2:

Afbeelding
Door Kaela
frodo quin schreef:4,7 km, is dat geen hele grote wandeling voor Oscar zijn doen?
Supergroot! Is zeker 7 maanden geleden dat ie dat kon!
Door Pauline
Jantina hartelijk gefeliciteerd!!!

Karin wat geweldig!!

Mijn geluksmomentje deze dag en alle anderen is om dit te zien..... Joep & Joris, lekker kuierend achter elkaar aan.

Afbeelding
Door Kaela
Wezen kijken Kim?

Die mafklapper wilde net nog het grote rondje ook :o Ben echt reuze benieuwd hoe hij zich morgen houdt, maar van vandaag hebben we weer reuze genoten! Dank voor al jullie heerlijke reacties!
Door Kim_S
Nee nog niet wezen kijken hoor, ze zijn net 3 dagen oud ;) We gaan met Hemelvaart er heen.

Maar er kwamen wat foto's voorbij (die ik hier niet durf te laten zien, té cute gewoon). En nou ben ik flieft :D
Door Pauline
Kim_S schreef:Nee nog niet wezen kijken hoor, ze zijn net 3 dagen oud ;) We gaan met Hemelvaart er heen.

Maar er kwamen wat foto's voorbij (die ik hier niet durf te laten zien, té cute gewoon). En nou ben ik flieft :D
ZIEN ZIEN ZIEN!!!
Door frodo quin
Pauline schreef:Jantina hartelijk gefeliciteerd!!!

Karin wat geweldig!!

Mijn geluksmomentje deze dag en alle anderen is om dit te zien..... Joep & Joris, lekker kuierend achter elkaar aan.

Afbeelding
Ze zien er zo leuk uit zo lekker samen achter elkaar aan :) Hoe oud is Joris eigenlijk?
Door Pauline
Joris wordt over 2 weken 11 jaar! Joeps moeder en die van Joris waren nestzussen, dus J&J zijn neefjes.....

Joris heeft geluk dat de baas dol op wandelen is. Wat hij overdag als we samen met Joep gaan in moet leveren qua afstanden, maar lekker vult met struien, graven en doen, wandelt hij er met Eddie nog heel wat af. Die gaan elke dag samen nog zeker een anderhalf uur op pad. Zo vertederend om die twee samen te zien..., hij is echt een baasjes hond geworden zeg ik altijd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door