Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door jasmijn
Kim super gefelisiteerd met de geborten van je pup :D

Pike wat jammer dat je ons gaat verlaten ( mede purmerendenner ;) ).
Maar wat geweldig dat je droom uit komt :biggrin2:

Ik heb net voor het eerst van mijn leven bakkersroom gemaakt en het is gewoon in een keer gelukt :o
Dat word een heerlijke appelkruimel taart :D
Door dinky89
Anne in Duitsland schreef:Anne is ook een jongensnaam. :cool: Afkorting van Annemarinus. :biggrin2:
Haha +1. Ik las het topic door en dacht ook al aan de Friese naam Anne wat idd gewoon een jongensnaam is ;) wist niet dat het een afkorting was, ik ken het alleen als jongensnaam Anne.

Geluksmoment: bijna weekend :D
Door pike
jasmijn schreef:Kim super gefelisiteerd met de geborten van je pup :D

Pike wat jammer dat je ons gaat verlaten ( mede purmerendenner ;) ).
Maar wat geweldig dat je droom uit komt :biggrin2:

Ik heb net voor het eerst van mijn leven bakkersroom gemaakt en het is gewoon in een keer gelukt :o
Zoiets heet beginnersgeluk :biggrin2:

:sofa:
Door mariekes_katten
Knapperrrrrrd. Zien we jou binnenkort terug in Heel Holland Bakt? ;)
Door Anne in Zweden
dinky89 schreef:Haha +1. Ik las het topic door en dacht ook al aan de Friese naam Anne wat idd gewoon een jongensnaam is ;) wist niet dat het een afkorting was, ik ken het alleen als jongensnaam Anne.

Geluksmoment: bijna weekend :D
Het is ook geen afkorting, hoor, althans niet dat ik weet, en vast en zeker niet van Annemarinus, maar ik heet eigenlijk Annemarie. :biggrin2:
Door eelke
Verdraaid! Het is ineens stik lekker weer!
Vrij vandaag, en uitgeslapen. Dus nu op mn gemak groene aanslag van de tuin af aan het soppen.
Met hulp
Afbeelding
Door jasmijn
pike schreef:Zoiets heet beginnersgeluk :biggrin2:

:sofa:
Zou het :g:

Ik dacht dat je dat talent noemde :P :biggrin2:
mariekes_katten schreef:
Knapperrrrrrd. Zien we jou binnenkort terug in Heel Holland Bakt? ;)
Als de macarons lukken misschien wel :biggrin2:
Al wel ik vermoed dat ik er de eerste ronden uit lig omdat ik enkel met boekweit bak en dat smaakt echt heel anders dan gewonen bloem ( ik ben er nu aan gewent maar in het begin vond ik het best wel vies ::) )
En ik heb nogsteeds geen rijsmiddel gevonden wat ik mag hebben dus veder dan appeltaarten, macarons, zandkoekjes en pannenkoeken ben ik nog niet gekomen.

is het heel raar dat ik blij ben dat haku net in de tuin poepte? Dat deed hij eerst niet en ik heb het hem geprobeerd aan te leren omdat het me wel handig leek voor naar de bevalling of met heel slecht weer, dan wil hij namelijk niet uit en poept hij ook niet tijdens het wandelen
Door mariekes_katten
is het heel raar dat ik blij ben dat haku net in de tuin poepte? Dat deed hij eerst niet en ik heb het hem geprobeerd aan te leren omdat het me wel handig leek voor naar de bevalling of met heel slecht weer, dan wil hij namelijk niet uit en poept hij ook niet tijdens het wandelen
Nee hoor. Gewoon praktisch gedacht.
Maarre... Ruim je het dan wel op een geschikt moment weer op? Of doet jouw personeel dat? :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door