Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Lil schreef:Laat hij het toe dat je zo'n dodingsspray erop spuit? Dat had ik vroeger wel eens toen ik slecht was in uitdraaien (en o Tom nog niet bestond, alleen die stomme tangen waar ik inmiddels ook wel mee kan omgaan).
Spuiten, in de zin van PPSSSSSSSSSHHHHHHHTTTTT

No way ;D

Ik probeer het morgen nog eens. Misschien lukt het dan. Hij moet ook dringend een pipet in de nek, want we gaan weer vaak weg te wandelen en er staat wel wat op de planning de komende tijd. Maar een pipet vindt ie ook niet lollig, dus even zien hoe het lukken wil. Vieze stinkende rotbeestjes!
Door jasmijn
Vannacht wakker geworden van een nachtmerrie, mijn helen lijf deed pijn van de intense angste.

Moest ook naar de wc dus gelukkig is mijn super lieve held mee naar beneden gegaan want ik was zo bang dat ik niet allen durfte :-[

Daarna 2 uur niet kunnen slapen omdat ik helemaal wakker was van de angste. ::) >:(

Was ook een helen stomen nacht merrie, ging nergens over en er gebeurden amper wat maar de angste die ik er bij voelden was zo intens echt niet normaal gewoon :-X
Door pike
Kaela schreef:Spuiten, in de zin van PPSSSSSSSSSHHHHHHHTTTTT

No way ;D
;D ;D
Kan je niet wat op een doekje doen en daar mee voorzichtig deppen?
Door frodo quin
Vorige week dinsdag avond een bestelling geplaatst bij zooplus, dat wordt dan woensdag verwerkt en donderdag geleverd, vrijdag zou vreemd zijn, maar nog wel kunnen. Deze keer blijkbaar niet >:( Vrijdag kreeg ik dan een verzendbevestiging met de mededeling dat iets niet voorradig was en het pakket dus vanuit Duitsland was verzonden. Deze namiddag zag ik bij T&T dat het pakket nog steeds niet ben hen was vertrokken. Een email proberen verzenden, maar dat ging niet zonder bestel nummer en volgens het systeem bestond mijn bestelnummer niet, dan proberen bellen, maar het nummer bestond ook al niet volgens de dame in mijn telefoon, uiteindelijk via een andere weg gemaild en nog geen reactie. Gelukkig lijkt het pakket nu wel bij DHL te zitten, maar aan dit tempo zal ik niet meer thuis kunnen zijn tegen dat het geleverd wordt. 24 uur levering noemt dat dan >:(
Door rosmin
Kaela schreef:Hij moet ook dringend een pipet in de nek, want we gaan weer vaak weg te wandelen en er staat wel wat op de planning de komende tijd. Maar een pipet vindt ie ook niet lollig, dus even zien hoe het lukken wil.

Om deze reden krijgt Sam een Serestoband ipv. pipet. Een pipet in de nek brengt bij hem zoveel angst en wantrouwen dat het dan bijna onmogelijk wordt hem te behandelen voor de gewone dingetjes. En die kosten al heel wat energie en beleid.
Met de band is ie redelijk teekvrij, een enkele keer blijft er zo'n rotbeest zitten (en dan het liefst diep in de liezen), maar die kan ik dan wel weghalen.
Door Lizetta
Iedere badkamerinstallatieofferte die ik krijg is 5000+ euro... ik snap gewoon niet hoe dat zo duur kan zijn, de materialen zijn al aanwezig, de leidingen zitten al op de juiste plek. Het gaat om nieuwbouw, dus niets te slopen en dan nog verwachten ze 2 weken (!) bezig te zijn... Waarmee dan?
Door koekje
Onder de noemer klein leed: meneer is er niet en ik heb pakjesdienst en moet eigenlijk heel nodig een drukje doen.
Door Kaela
rosmin schreef:Om deze reden krijgt Sam een Serestoband ipv. pipet. Een pipet in de nek brengt bij hem zoveel angst en wantrouwen dat het dan bijna onmogelijk wordt hem te behandelen voor de gewone dingetjes. En die kosten al heel wat energie en beleid.
Met de band is ie redelijk teekvrij, een enkele keer blijft er zo'n rotbeest zitten (en dan het liefst diep in de liezen), maar die kan ik dan wel weghalen.
Ik heb hem niet graag iets om de hals. Daar blijft hij aan krabben, hij vindt het vervelend. Hij heeft ook nooit een halsband om in huis. Het zal wel weer lukken :)
Door constance.blokzijl
Lizetta schreef:Iedere badkamerinstallatieofferte die ik krijg is 5000+ euro... ik snap gewoon niet hoe dat zo duur kan zijn, de materialen zijn al aanwezig, de leidingen zitten al op de juiste plek. Het gaat om nieuwbouw, dus niets te slopen en dan nog verwachten ze 2 weken (!) bezig te zijn... Waarmee dan?
Daarom hebben wij ons huis casco laten opleveren, alle spullen zelf gehaald en heeft mijn allerliefste schoonpappa het voor ons gedaan....

Toen waren de kosten nog 'maar' €2000.-
Dus logischerwijs kost het best wat.....
Door Lizetta
constance.blokzijl schreef:Daarom hebben wij ons huis casco laten opleveren, alle spullen zelf gehaald en heeft mijn allerliefste schoonpappa het voor ons gedaan....

Toen waren de kosten nog 'maar' €2000.-
Dus logischerwijs kost het best wat.....
Maar ik heb het dus niet over de spullen, die hebben we al...
Dit is puur de installatie!
Wij laten het ook casco opleveren, want de mogelijkheden vanuit de bouw bevielen niet.
Maar dat ze dan nog steeds zoveel kost, snap ik dus niet :-X

Wij gaan het ook zelf doen mbv zwager, scheelt nogal veel ;)
Door constance.blokzijl
Lizetta schreef:
Maar ik heb het dus niet over de spullen, die hebben we al...
Dit is puur de installatie!
Wij laten het ook casco opleveren, want de mogelijkheden vanuit de bouw bevielen niet.
Maar dat ze dan nog steeds zoveel kost, snap ik dus niet :-X

Wij gaan het ook zelf doen mbv zwager, scheelt nogal veel ;)
Oh echt! Erg is dat he!
Ik weet nog dat wij toen naar zo'n bedrijf moesten voor de badkamer. Wij hadden echt geen luxe uitgezocht, een douchebak, simpel wasbakje met kraan en spiegel en een hangend toilet boven en beneden. Tegelboer moesten we nog heen.
Wij moesten toen alleen daarvoor al €5700 extra betalen....
Ik zat dus ook echt huilend bij mijn schoonouders met die offerte... Je zou denken dat ik gouden kranen had uitgezocht!

Met een beetje handig familielid of vriend kom je ook heel ver!
Door Lil
Kwam er vanmiddag achter: 8 weken niet kunnen/mogen autorijden. Grrrr...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door