Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Ink
Wendy maak je geen zorgen. Denk ik ...
Bij Sam precies hetzelfde. Eerst hap sgronsj weg, toen getrut met dingen erbij en op het laatst een blik of ik hem wilde vergiftigen.
Door qyan
Wendy maak je geen zorgen. Denk ik ...
Bij Sam precies hetzelfde. Eerst hap sgronsj weg, toen getrut met dingen erbij en op het laatst een blik of ik hem wilde vergiftigen.
hoi ink,
maak me ook geen zorgen hoor, maar merk dat sinds ik hem gevarierder voer geef, dus vaker wisselen van soort, hij eigenlijk steeds verwender wordt en nu vaak staat te kijken van: is dat nu alles, kan je niet met iets beters komen ofzo, of idd vreet dat zelf maar: rot pubers ook ;D
bijkomend probleem (tenminste, volgens de da) is dat ik geen maaltijden over kan slaan en dus toe moet geven aan zijn uitproberen, iets wat hij nu gewoon aan het doen is.
of....er is iets aan de samenstelling veranderd, maar zie geen verschil, is ook niet bedorven, dus gooi het op een verwend dober pubertje ::)
rest toch niets anders dan morgen weer de kip en rijst, met fytomix erdoorheen gemalen voor zijn neus te zetten, op dusdanige wijze gemengd dat er niet omheen gegeten kan worden en toch door te zetten.
wat dit ook voor zijn darmen zal betekenen, maar niet eten, pech.
jammer maar helaas, maar ben en blijf toch de baas

kan ik toch meteen eens kijken of de da nu echt zeker weet dat hij geen maaltijd over kan slaan en zijn darmen daardoor te veel van streek raken.
zijn darmen raken immers ook niet meer van streek van het snel overschakelen naar een andere soort bibi, dus maken we er maar een testje van
Door Lizzy
Hoi Wendy, ik sluit me aan mij Ink... Honden kunnen van de een op de andere dag besluiten dat ze "het" niet meer te eten vinden... Blijkbaar vind Qyan dat hij gewoon zijn vleesje moet en nix anders.... Die van mij keken hier ook nog al eens regelmatig met een blik van "wat ik gisteren kreeg was veel lekkerder"....
Groetjes, Lizzy
Laatst gewijzigd door Lizzy op za 30 aug 2003, 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door qyan
zie net dat dit menu natuurlijk van geen kant meer klopt ;D

er is nog steeds 1 visdag, die is hetzelfde gebleven.
de bibi is carnibest geworden, alleen de natuurmix en kruidenmix.
afwisselen wachten we nog mee.
eerst zat qyan op ongeveer tussen de 800 gr en 1 kilo natuurmix en nu vanwege het binnen zitten en zijn poten op 350 gram natuurmix en 250 gram kruidenmix.
ook het ei is veranderd.
was eerst 2x per week alleen het eigeel, eiwit werd ie misselijk van, maar nu dus gewoon 2 complete rauwe eieren per week en gaat prima.
verder nu al een hele tijd 3 tot 4x per week biogarde yoghurt, 3 flinke eetlepels, ook dat gaat goed.
zijn darmen gaan dus prima gelukkig en kunnen al steeds meer verdragen.
LOL, nu de rest nog, maar dit gata in ieder geval goed.

staat zo slordig he, een onveranderd menu ;D
Door qyan
[quote="Lizzy"]
Jaaa, je moet dat inderdaad wel up-to-date houden vind ik ;D!!
[/quote]

sorry, :( :-[

zal me er voortaan netjes aan houden ;D ;D ;D
Door qyan
ok, we gaan weer even aanpassen, had beloofd om het bij te houden ;)

qyan krijgt nog steeds carnibest, met al die beweging zat ie weer op 1 kilo vlees, nu ligt ie weer stil vanwege die achterpoot dus dat wordt tot ie weer dingen mag 5 dagen per week 500 gram carnibest, de natuurmix of lam en rijst.

1 dag in de week vis staat nog steeds.
was eerst alleen makreel, sardientjes en zalm.
inmiddels is haring aan het boodschappenlijstje toe gevoegd (hij vindt ze na veel aandringen toch wel lekker) :D

begin deze week heeft qyan botten gehad ;D heb de stoute schoenen maar weer eens aangetrokken.
lams ribbetje en andere dag een kalfsstrot.
vraag me niet hoeveel het woog ???
maar hij vond het lekker en nog belangrijker, geen diaree, niet spugen, geen buikpijn, niet misselijk :D :D :D
dus die houden we erin.

morgen gaan we kals/lams en geiten ribben halen (rij met carmen mee)
dus die gaan we ook eens proberen ;)

dan blijft er nog 1 dag over en dat wordt pens-dag of zelfknutseldag (waar ik dan zin in heb)
op die dag kan ik hem dan ook mooi zijn botten geven.

dus de score is nu 5 dagen kvv in natuurmix/ lam en rijst
1 dag vis (kan ik op een visdag ook botten voeren ???)
1 dag pen/ of knutseldag met eetbare botten.
verder nog steeds 2x per week rauw ei, om de dag 3 a 4 eetlepels biogarde.

qyan zijn eten begint na veel geduld eindelijk ergens op te lijken :D
maar, 2 dagen niet zo compleet maakt met 5 dagen KVV toch niet zoveel uit, of wel ???
Door crutz
[quote="qyan"]

[/quote]

jaja, wordt een dagje uit voor BARFPLAATS
eerst uit mn werk naar huis, hondjes halen,
dan Wendy halen,
dan Wolvegirl halen,
dan de islamiet leeg kopen (Janet je hebt hem toch wel gezegd GROOT in te slaan ;D)
en dan weer dezelfde route terug ;D
Door qyan
[quote="crutz"]
[quote="qyan"]

[/quote]

jaja, wordt een dagje uit voor BARFPLAATS
eerst uit mn werk naar huis, hondjes halen,
dan Wendy halen,
dan Wolvegirl halen,
dan de islamiet leeg kopen (Janet je hebt hem toch wel gezegd GROOT in te slaan ;D)
en dan weer dezelfde route terug ;D
[/quote]

waar zo'n forum al niet goed voor is he ;D
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door