Daisy is een gezellige rottweiler teef die nu 8 jaar of volledig vers staat. Ze kwam met 7 maand bij ons uit het asiel, en had steeds diarree, toeval bestaat niet, maar ik er kwam een vriendelijke dalmatierbazin op mijn pad die mij vertelde over Barf... Ik besloot de gok te wagen, em geen seconde spijt gehad.. ja toen ik volledige ganzen ging voeren en ik vervolgens de hele tuin van veren kon ontdoen... En na het aanblik van dat koijnintje in de vacht besloot ik toch maar gevilde exemplaren te gaan voeren.
Ze heeft bijna geen dierenarts gezien, ze was een korte periode te dik en moest va de DA op. Een specialle afvalbrok.. Ala ik minder ging voeren zou ze te weinig eiwitten binnenkrijgen

In korte tijd weeer op haar streefgewicht, en nu wat strikter met het gewicht voeren.
We hebben nu een jonge pup op het oog, deze ga ik geliijk overzetten op vers en ik wil de pup zoveel mogelijk soorten aanbieden. Door de wol geverfd, maar het geheugen moet weer opgefrisd worden.
Wat mag een pup wel enniet.. Zal ik wel of geen KVV geven, ik vond bv vanAlaska food de puppy worst.. Is dat nodig ? Of gewoon goed varieren..
Het zal met daisy nog een dingetje worden want ze heeft nog steeds wat baknijd..
Ik ga me weer verder inlezen en als ik vragen heb weet ik jullie te vinden
Nu nog een goede vers leverancier vinden die alle soorten voor een schappelijkeprijs leverd. Want daisy blijft hangen op wat IC in Rotterdam te bieden heeft.