Maar die stumpers moeten het toch ergens mee weg spoelen om die nare smaak uit de bek te krijgen....
Het komt door al die jaren verkeerde voeding, hoor!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- CindyMayella
- 5-sterren

- constance.blokzijl
- 5-sterren

Re: Het komt door al die jaren verkeerde voeding, hoor!
Oei, oei, dan zit ik misschien toch verkeerd te denken voor t pupje.
De AH is vandaag ook open tot 18.00. Zal ff snel slagroom taart halen!
-
frodo quin
- 5-sterren

Maar neen, gewoon een doos frolic ofzo, dat is zonder twijfel het allerbeste voor je hondconstance.blokzijl schreef:Oei, oei, dan zit ik misschien toch verkeerd te denken voor t pupje.
-
Martine-Tom
Ja! In de donkere dagen ook super handig...die lichtgevende rode drollenfrodo quin schreef:Maar neen, gewoon een doos frolic ofzo, dat is zonder twijfel het allerbeste voor je hond
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Dat moet wel want er ligt al 3 maanden van die stront hier vlakbij de deur en het is nog niet weg! Vertaal dat naar mijn hondje en dan wordt die vast heul erg oud met dat spul, goed geconserveerd zeg maar....frodo quin schreef:
Maar neen, gewoon een doos frolic ofzo, dat is zonder twijfel het allerbeste voor je hond
-
frodo quin
- 5-sterren

Ja, handig hé dan moet je niet meer zoekenMartine-Tom schreef:Ja! In de donkere dagen ook super handig...die lichtgevende rode drollen
Ongetwijfeld, laten we met zijn allen maar de honden en katten lekker overzetten. Enneh, niet alleen de huisdieren hé dat voer is zo super gezond dat we er ook zelf maar beter mee beginnenconstance.blokzijl schreef:
Dat moet wel want er ligt al 3 maanden van die stront hier vlakbij de deur en het is nog niet weg! Vertaal dat naar mijn hondje en dan wordt die vast heul erg oud met dat spul, goed geconserveerd zeg maar....
Lidl verkoopt ook uitstekende brokken!constance.blokzijl schreef:Oei, oei, dan zit ik misschien toch verkeerd te denken voor t pupje.
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Maar die is niet open op zondag hier....Lizzy schreef:
Lidl verkoopt ook uitstekende brokken!
Dan moet ik wachten tot morgen...
ik vind het gewoon schrikbarend hoor, jullie honden worden op deze manier gewoonweg niet oud (of anders julliezelf niet ..)

Ik heb gisteren een hond geaaid die rauw vlees gegeten had. Moet ik nu met spoed naar de eerste hulp? 
Ik snap niet dat jullie niet bij de dierenarts goede voeding kopen, die hebben er een hele studie voor verricht!
Er is speciale voeding voor ieder type hond, maar ik weet niet wat ik onze kruizing moet voeren.
Van ellende geef ik maar vlees, maar als ik dat pootje van Wodka zie, dan ga ik toch twijfelen...
Er is speciale voeding voor ieder type hond, maar ik weet niet wat ik onze kruizing moet voeren.
Van ellende geef ik maar vlees, maar als ik dat pootje van Wodka zie, dan ga ik toch twijfelen...
- -Annemarie-
- 5-sterren

Hier beginnen ze altijd zo dol te rollen en ze vegen hun bekkies af aan de bank na het veroberen van hun vers vlees.....
Nu begrijp ik dat ze misschien gewoon ergens pijn hebben
en ik dacht dat ik goed bezig was..... 
Nu begrijp ik dat ze misschien gewoon ergens pijn hebben
Raaf schreef:Hier beginnen ze altijd zo dol te rollen en ze vegen hun bekkies af aan de bank na het veroberen van hun vers vlees.....
Nu begrijp ik dat ze misschien gewoon ergens pijn hebbenen ik dacht dat ik goed bezig was.....
Hier hetzelfde, ik riep vanmiddag nog dat hij direct de dierenarts moest bellen, ging echt niet goed met Rakker, al kreunend met zijn kop over de vloerbedekking schuren.........
en mijn vader snapte hem niet zo gauw, die dacht dat er echt iets met Rakker aan de hand was.........dan had ik wel anders geschreeuwd als nu