Het is gewoon veel te gevaarlijk wat wij doen..
Misschien dat een sponsor voor onbeperkte toegang mijn mening nog kan wijzigen...

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pluk schreef:Nou... Wij stoppen er mee hoor. .. doodeng dat barfhahaha, gemeen hoor Scott te plagen![]()
De vriezer is al leeg...
Scott was echt pislink toen hij zag dat zijn vriezer leeg was...
Gelukkig ligt er nog genoeg in onze vriezer en komt er komende week een levering
Tanna schreef:
Ik heb net rundvlees, kippenhartjes, kippenlevertjes en kipkarkasjes in porties verdeeld en ingevroren. Vanavond eet mijn hond gemalen geit met bot en orgaan. Dus als jullie merken dat ik hier niets meer schrijf heb ik waarschijnlijk het loodje gelegd..........
Tanna schreef:Whahahahaha, dat liedje
Ik heb net rundvlees, kippenhartjes, kippenlevertjes en kipkarkasjes in porties verdeeld en ingevroren. Vanavond eet mijn hond gemalen geit met bot en orgaan. Dus als jullie merken dat ik hier niets meer schrijf heb ik waarschijnlijk het loodje gelegd..........
Lizzy schreef:Whahahahaha, dat liedjeInmiddels ook anderhalve kilo lamslever in stukken geknipt, dus mijn gezondheid loopt nog meer gevaar.......![]()
![]()
![]()
![]()
Doe je voorzichtig Tanna!
Bennie schreef:Ik heb net in mijn neus gepeuterd nadat ik tijdens het voeren met spoed een dood schaap heb moeten ophalen, probeerde bij een ander schaap de uier te voelen en in een lading diarree greep, maar nu ik in mijn neus gepeuterd heb zal ik eerst even netjes mijn handen wassen. Man-o-man, laten we iedereen in een glazen bak stoppen tegen besmettingen, dat is pas gezondGatverdamme Bennie.
Bennie schreef:Ik heb net in mijn neus gepeuterd nadat ik tijdens het voeren met spoed een dood schaap heb moeten ophalen, probeerde bij een ander schaap de uier te voelen en in een lading diarree greep, maar nu ik in mijn neus gepeuterd heb zal ik eerst even netjes mijn handen wassen. Man-o-man, laten we iedereen in een glazen bak stoppen tegen besmettingen, dat is pas gezondJeetje, wat ben jij gevaarlijk bezig!.