Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

pluk schreef:Nou... Wij stoppen er mee hoor. .. doodeng dat barf :cry2:

De vriezer is al leeg...
Afbeelding

;D Scott was echt pislink toen hij zag dat zijn vriezer leeg was...
Gelukkig ligt er nog genoeg in onze vriezer en komt er komende week een levering :D
hahaha, gemeen hoor Scott te plagen >:( >:(

Mijn vader kwam hier net binnen en het eerste wat hij zegt: leven ze nog?? ;D ;D Hij staat voor de volle 100% achter mijn manier van voeren, heeft met eigen ogen gezien wat het deed met Rakker ;)
Tanna schreef:

Ik heb net rundvlees, kippenhartjes, kippenlevertjes en kipkarkasjes in porties verdeeld en ingevroren. Vanavond eet mijn hond gemalen geit met bot en orgaan. Dus als jullie merken dat ik hier niets meer schrijf heb ik waarschijnlijk het loodje gelegd..........
Whahahahaha, dat liedje ;D ;D ;D ;D

Doe je voorzichtig Tanna! :biggrin2:
Lizzy schreef:Whahahahaha, dat liedje ;D ;D ;D ;D

Doe je voorzichtig Tanna! :biggrin2:
Inmiddels ook anderhalve kilo lamslever in stukken geknipt, dus mijn gezondheid loopt nog meer gevaar.......

Nou, dat zal gelukkig wel meevallen. Toen ik een klein meisje was kreeg de hond in ons gezin ook al rauw te eten en ik ben inmiddels 57 geworden zonder salmonellabesmetting. Ik ben wel een keer besmet geraakt met campylobacter...........door iets van de snackbar, nota bene! :-X
Ik heb net in mijn neus gepeuterd nadat ik tijdens het voeren met spoed een dood schaap heb moeten ophalen, probeerde bij een ander schaap de uier te voelen en in een lading diarree greep, maar nu ik in mijn neus gepeuterd heb zal ik eerst even netjes mijn handen wassen. Man-o-man, laten we iedereen in een glazen bak stoppen tegen besmettingen, dat is pas gezond :-X .
Bennie schreef:Ik heb net in mijn neus gepeuterd nadat ik tijdens het voeren met spoed een dood schaap heb moeten ophalen, probeerde bij een ander schaap de uier te voelen en in een lading diarree greep, maar nu ik in mijn neus gepeuterd heb zal ik eerst even netjes mijn handen wassen. Man-o-man, laten we iedereen in een glazen bak stoppen tegen besmettingen, dat is pas gezond :-X .
Gatverdamme Bennie ;D ;D ;D ;D

Maar net wat je zelf al eerder schreef "ze hebben een andere verborgen agenda" :-X
Bennie schreef:Ik heb net in mijn neus gepeuterd nadat ik tijdens het voeren met spoed een dood schaap heb moeten ophalen, probeerde bij een ander schaap de uier te voelen en in een lading diarree greep, maar nu ik in mijn neus gepeuterd heb zal ik eerst even netjes mijn handen wassen. Man-o-man, laten we iedereen in een glazen bak stoppen tegen besmettingen, dat is pas gezond :-X .
Jeetje, wat ben jij gevaarlijk bezig! :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door