Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door evelyn02
Wat erg Rita. Ik hoop dat jullie nog een mooie tijd samen mogen hebben. Dat hij zich nog een langere tijd goed blijft voelen.
Door me and my boys
nikèdog2000 schreef:Ik moet het toch even kwijt
Afgelopen donderdag heeft hij te horen gekregen
Misschien nog 9 maanden
Dat is een prognose
Kan natuurlijk ook meer zijn
Maar ook minder
:'( :'( :'(
:'( :'( :'( vreselijk... ik hoop zo dat jullie nog een mooie tijd met elkaar kunnen hebben...
Door Dian
Vreselijk Rita :'( :'( Ik weet niet wat ik zeggen moet, hier zijn geen woorden voor.......... heel veel sterkte voor jou en alle anderen die hem erg dierbaar zijn....... ik wens jullie de kracht toe om samen om hem heen te staan en de kracht te hebben om hem te "dragen" in deze moeilijke strijd en tijd :-* :-* :-* :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door Borke
Lieve Rita, wat een afschuwelijk korte prognose...ik wens jullie nog veel dagen vol liefde samen en hoop dat hij niet veel hoeft te lijden :bigarmhug:
Door spikkel
Rita allereerst heel veel sterkte, en natuurlijk ook voor je zoon. Ik schrijf het hier dan toch maar. Er zijn alternatieve behandelingen naast bestraling en chemo. 1 van de behandeling betreft wietolie, veel mensen hebben er baat bij, bij kanker. Wil je meer weten dan stuur maar een berichtje.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door