Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Als ik zondag kom breng ik mijn microscoop (en manlief en de dames) mee, maar wat moet er nog meer meegenomen worden? Verlengsnoer?
Eigenlijk ga ik er van uit, dat ik na zondag spullen ergens ga bestellen, omdat ik dan weet wat en welke maat.
Manlief en dames blijven buiten en zullen een kort bezoekje brengen aan familie van mijn Tom.
Mocht het zo zijn, dat ik toch nog andere dingen mee moet nemen, dan wordt dat ingewikkeld, maar we zien wel.

Hanny
Martine-Tom schreef:Ik moet helaas ook definitief afzeggen...

Veel succes en plezier voor degenen die gaan :D

Jammer, kom ik nog niet de verzorgster van Tom ( de hond ) tegen
Kim_S schreef:
Als Kaio nou een newfie-drol meeneemt, hebben we allemaal genoeg :biggrin2:

Ik heb ook nog geen toebehoren trouwens :-[
Misschien dat ik nog ergens plastic pipetjes heb. Zal eens zoeken.
Kan er wel 3 van maken. Moet alleen iets vinden dat luchtdicht afgesloten. Kan worden, is anders niet fijn met de 2 uur autorit ::) :biggrin2:
Zijn er mensen die hier bij Labstuff besteld hebben? Zo ja, ik weet niet maar ik vrees dat je dan pech hebt..... Ik heb op 9 februari besteld en niks binnen gekregen. Op mijn email reageren ze ook niet meer. Ik heb ze nu maar een email gestuurd dat ik de bestelling wil annuleren, of ze het geld terug kunnen storten. Het zou mij benieuwen. Toch heel erg vervelend als ik 27 euro kwijt zou zijn :-X
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door