Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
Dat moet goed komen, leuk huis, mooie omgeving. Veel succes!

Een droge vloer toont overigens leuker en de startfoto had best even rechtgezet mogen worden. Geneuzel in de marge, maar toch. :biggrin2:
Door cj
Ik zou idd die eerste foto recht laten zetten, juist omdat er in NH zoveel scheefstand is door funderingsproblematiek. Leuk huis, komt goed!
Saskia
Door petramarcel
huis staat niet scheef , het is de hele foto , de foto's zijn door ons zelf gemaakt .

fundering is overgens prima volgens 2 bouwkundige rapporten toen wij het zelf kochten :cool:
en ach de natuur op de voorgrond van de 2e foto maakt veel goed :biggrin2:
Door Lizetta
Vrijdag gaan we dan eindelijk de overdracht bij de notaris doen!
Maar een heel fijn punt: oplevering is 2 maanden vervroegd naar week 26, eind juni ipv eind augustus :D

Deze foto is alweer van 4 weken geleden, inmiddels zijn ze alweer veel verder!
Afbeelding
Door dinky89
Dat is dan een flinke meevaller dat het huis zomaar twee maanden eerder klaar zou zijn Lizetta! Kunnen jullie lekker in de zomer aan de klus ;)

Hier aan het wachten op reactie op het bod dat we hebben gedaan op een huis :duimen:
Door Angelique
dinky89 schreef:Dat is dan een flinke meevaller dat het huis zomaar twee maanden eerder klaar zou zijn Lizetta! Kunnen jullie lekker in de zomer aan de klus ;)

Hier aan het wachten op reactie op het bod dat we hebben gedaan op een huis :duimen:
Owww spannend!
Door jasmijn
Fioon schreef:Ik heb dit topic altijd gevolgd, nu mijn eigen huis in de verkoop! We hebben iets anders op het oog maar willen eerst onze eigen kwijt.
http://www.funda.nl/koop/appelscha/huis ... ogwijk-10/
Echt super mooi huis en mooie foto's alleen viel me wel 1 ding op, er staat dat de achtertuin 8 bij 10 weet je zeker dat het klopt?
Mijn tuin is 17,5 bij 8 en die van jou ziet er echt veel groter uit dan die van mij.
Door Angelique
jasmijn schreef:Echt super mooi huis en mooie foto's alleen viel me wel 1 ding op, er staat dat de achtertuin 8 bij 10 weet je zeker dat het klopt?
Mijn tuin is 17,5 bij 8 en die van jou ziet er echt veel groter uit dan die van mij.

Groothoeklens :)

Succes fioon! Mooi huis!
Door -Saskia-
Fioon schreef:Ik heb dit topic altijd gevolgd, nu mijn eigen huis in de verkoop! We hebben iets anders op het oog maar willen eerst onze eigen kwijt.
http://www.funda.nl/koop/appelscha/huis ... ogwijk-10/
Bizar toch wat voor huis en tuin jullie voor dat geld kunnen kopen/verkopen. :o
Voor dat bedrag koop ik hier een appartementje-drie-hoog-achter wat nog volledig gerenoveerd moet worden. ::)
Door Fioon
-Saskia- schreef:Bizar toch wat voor huis en tuin jullie voor dat geld kunnen kopen/verkopen. :o
Voor dat bedrag koop ik hier een appartementje-drie-hoog-achter wat nog volledig gerenoveerd moet worden. ::)
Lieve Saskia, je bent heel hartelijk welkom om het te kopen :D :D
Door EliScooby
Fioon schreef: Lieve Saskia, je bent heel hartelijk welkom om het te kopen :D :D
Dan moet Marije ook mee denk ik :biggrin2:

Mooi huis hoor, ziet er allemaal tiptop uit. Hopelijk verkoop je het snel!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door