doneMijati schreef:Je kan je toch aanmelden en dan gelijk vermelden dat jouw honden medicatie krijgen? dan laten ze je vast wel weten of dat een probleem is of niet
Universiteit Utrecht zoekt BARF'ers
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Universiteit Utrecht zoekt BARF'ers
Ik hoor net terug dat de onderzoekers blij verrast zijn met het aantal aanmeldingen van BARFende honden. Kennen ze de leden van Barplaats nog niet 
Ook gemaild en antwoord ontvangen.
Ja een heuse soepopscheplepelding maar hij houdt gewoon op met plassen als we in de buurt zijn. Laatste keer is het toevallig gelukt omdat hij me niet in de gaten had. Maar we blijven proberenRadja schreef:Gebruik je een soeplepel? Zo niet misschien een tip
- AnoukFrodo
- 3-sterren

Soeplepel, check
ik zou best mee willen doen, maar tess gaat plat op de grond met haar ... daar kan ik echt niet bij komen om wat op te vangen 
-
Suzanne
- 5-sterren

- Contacteer:
Een vrij laag chinees-bakje eronder schuiven? ;-)
Suzanne
Suzanne
dan is zij al lang vertrokken 
Vandaag de bevestiging per mail gekregen dat mijn 2 honden mee kunnen doen in het onderzoek. Ik moet binnenkort van beiden urine opvangen. Ben heel benieuwd naar de uiteindelijk resultaten.
Ik kreeg vandaag een bericht dat ze niet mee hoeven te doen.
- petramarcel
- 5-sterren

- Contacteer:
Hier ook, heb nog even gevraagd waarom niet maar woon te ver weg.
En 1 hond (van de 4) gebruikt medicijnen.
Nouja ook prima :-)
En 1 hond (van de 4) gebruikt medicijnen.
Nouja ook prima :-)
Even een bericht namens mijn dochter:
Er zijn veel meer aanmeldingen van Barf’ers dan nodig is voor het onderzoek. De monsters moeten worden opgehaald door de onderzoekers, omdat ze gekoeld bewaard moeten worden. Er wordt daarom gekozen voor honden die het dichtst in de buurt van de onderzoekers wonen, die redelijk dicht bij elkaar liggen en voor adressen met bij voorkeur meer honden, zodat het logistiek ook nog te doen is. Honden die medicijnen gebruiken waren op voorhand al uitgesloten.
Er zijn veel meer aanmeldingen van Barf’ers dan nodig is voor het onderzoek. De monsters moeten worden opgehaald door de onderzoekers, omdat ze gekoeld bewaard moeten worden. Er wordt daarom gekozen voor honden die het dichtst in de buurt van de onderzoekers wonen, die redelijk dicht bij elkaar liggen en voor adressen met bij voorkeur meer honden, zodat het logistiek ook nog te doen is. Honden die medicijnen gebruiken waren op voorhand al uitgesloten.
Leuk.... wij doen ook mee 
Ook mijn honden zijn geselecteerd.
Ik doe ook mee!