Lazy Garfield schreef:Ik lees dat de hond 500 gram per dag eet. Dan ligt het toch niet te lang in de vriezer, ook als je meerdere diersoorten geeft?Je hebt vriezers en vriezers toch
Ik zou dan per kilo of twee bestellen.

Moderator: Lizzy
Lazy Garfield schreef:Ik lees dat de hond 500 gram per dag eet. Dan ligt het toch niet te lang in de vriezer, ook als je meerdere diersoorten geeft?Je hebt vriezers en vriezers toch
Lazy Garfield schreef:Ik lees dat de hond 500 gram per dag eet. Dan ligt het toch niet te lang in de vriezer, ook als je meerdere diersoorten geeft?Wij in totaal bijna 500l vriesruimte voor de dieren, met 2 honden en 2 katten die vers eten gaat er hier zo'n 1,5kg per dag doorheen.
Fenixjuh schreef:Ik kom met bot wel op 4 diersoorten per week, normaal 5 maar hij krijgt nu even geen zalmkarkas.Dat is prima toch zo, genoeg afwisseling in totaal.
Vlees en orgaan wisselt dus niet heel veel, maar gelukkig zijn er meerdere hondjes die dat hebben. En de smaken wisselen wel, alleen pas na een week of 4/5.. En soms is dat 1 smaak, soms is dat al een mix van 3 smaken, net hoe het uit komt.