Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door rosmin
Dat, na 2 dagen stront ruimen in de keuken, de ergste diarreeklachten over lijken net zijn bij Sam.
Hij houdt het weer op en niet meer waterdun :D
Door Pauline
mariekes_katten schreef:Mijn Meneer Jip, 12 lentes jong, at vandaag zijn eerste rauwe visje.
Een sprotje.
Drie seconden...

:fish2: hele trotse kattenmama hier :fish2:

:groupwave2: :flowers:
Door Kaio
Fozzy durft weer op de werkkamer sinds gister! :D
Heel lang durfde hij om een of andere reden niet meer, maar sinds gister wel weer, heeft er lekker liggen tukken zelfs.
Door hannabelgje
Heerlijk met Zoë in het zonnetje gewandeld. In de bushbush. Onderweg een fotograaf tegengekomen en Zoë hield het bij een paar wuffen ipv hysterie.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Door constance.blokzijl
Net als zovelen heerlijk aan de wandel geweest. Even express naar een nieuw stukje bos op de Veluwe. Daar waar nog geen herinneringen liggen, en het was een heel mooi stukkie! Heerlijk mijn hoofd leeg gemaakt...
Door BusKay
Na een hoop shit het afgelopen jaar zijn we nu de badkamer aan het renoveren... zeg maar gerust geluksmomentje van de maand...
Het zonnetje schijnt immers weer een beetje voor ons....
Door Borke
Charlie Angel schreef:Mijn knie orthese opgehaald en hij zit in 1 keer helemaal goed. Top gemeten dus door de instrumenten maker. Nu er aan wennen. En mij niets proberen aan te trekken van het gevoel dat ik voor l*l loop met het ding. Belangrijkste is kunnen lopen. En met minder pijn.
Oh de kleur is mat denim blue geworden.

En ben ook zo blij met hoe hij meedenkt. Hij gaat ook nadenken en knutselen voor mijn schouders. Iets wat goed alleen aan te doen is, niet zo lomp is en steun geeft aan mijn versleten en steeds verder afhangende schouders.

Gekke post zo maar ik ben er blij mee.
Wat goed zeg!
Zo heerlijk als een hulpmiddel in 1 keer goed is, volgens mij is dat best zeldzaam!
Heb je een foto waarbij je hem draagt, ik ben beniewd hoe het er uit ziet.
Misschien helpt het plaatsen jou ook om er aan te wennen?

Zo heerlijk gewandeld vanochtend door de weilanden waar nog geen vee staat.
Wat zijn wij toch rijk dat we in de 3e stad van ZH wonen en binnen 5 minuten in het buitengebied kunnen wandelen en de weg er naartoe ook nog eens los kan door officieel losloopgebied :biggrin2:

Deze week kwam ook mijn diploma binnen :D
Door Lizzy
Fritzi en Biscuit zien twee eenden in de sloot, rennen er op af, eenden vliegen op, vliegen richting het fietspad, Fritzi en Bisq willen er achteraan, ik fluit op mijn vingers (reliable recall), ze gaan beide snoeihard in de remmen en rennen terug naar mij. De eenden vlogen werkelijk boven hun hoofden weg.

Ik denk dan "knappe puppies :smitten:" (en ik had een getuigen, zij zit ook op Barfplaats :biggrin2: ).
Borke schreef: Wat goed zeg!
Zo heerlijk als een hulpmiddel in 1 keer goed is, volgens mij is dat best zeldzaam!
Heb je een foto waarbij je hem draagt, ik ben beniewd hoe het er uit ziet.
Misschien helpt het plaatsen jou ook om er aan te wennen?

Zo heerlijk gewandeld vanochtend door de weilanden waar nog geen vee staat.
Wat zijn wij toch rijk dat we in de 3e stad van ZH wonen en binnen 5 minuten in het buitengebied kunnen wandelen en de weg er naartoe ook nog eens los kan door officieel losloopgebied :biggrin2:

Deze week kwam ook mijn diploma binnen :D
Ik zal van de week even een foto maken. En ja het was super dat hij in 1x helemaal goed was. Maar eigenlijk is mijn ervaring met hun heel goed. Ook mijn polssplint was in 1x helemaal goed. Zij meten het op en het wordt elders gemaakt. Maar zij meten dus blijkbaar echt heel nauwkeurig. Daarom vond ik het toch een geluksmoment.
Door Radja
Mijn geluksmomentje is eigenlijk van woensdagavond,maar heb nu pas de kracht en energie om te schrijven ;) ben nog steeds kapot hoor,duurt een dag of 4,maar dat heb ik ervoor over :biggrin2: en wanneer Muse weer een concert geeft,dan ben ik weer van de partij :D

Muse!!! 9-3-16 Drones tour! Waanzinnig!! WOW!! Wat een spectakel!!WOW WOW WOW!!!! Wat ben ik blij dat ik dit heb meegemaakt,samen met mijn jongste!! En bij mijn zoon overnacht in zijn kamer in Utrecht! Lekker voordat ik naar Deventer terug ging ontbeten in een restaurantje,kortom fantastische 2 dagen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door