Hij houdt het weer op en niet meer waterdun

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
mariekes_katten schreef:Mijn Meneer Jip, 12 lentes jong, at vandaag zijn eerste rauwe visje.
Een sprotje.
Drie seconden...
hele trotse kattenmama hier
Charlie Angel schreef:Mijn knie orthese opgehaald en hij zit in 1 keer helemaal goed. Top gemeten dus door de instrumenten maker. Nu er aan wennen. En mij niets proberen aan te trekken van het gevoel dat ik voor l*l loop met het ding. Belangrijkste is kunnen lopen. En met minder pijn.Wat goed zeg!
Oh de kleur is mat denim blue geworden.
En ben ook zo blij met hoe hij meedenkt. Hij gaat ook nadenken en knutselen voor mijn schouders. Iets wat goed alleen aan te doen is, niet zo lomp is en steun geeft aan mijn versleten en steeds verder afhangende schouders.
Gekke post zo maar ik ben er blij mee.
Borke schreef: Wat goed zeg!Ik zal van de week even een foto maken. En ja het was super dat hij in 1x helemaal goed was. Maar eigenlijk is mijn ervaring met hun heel goed. Ook mijn polssplint was in 1x helemaal goed. Zij meten het op en het wordt elders gemaakt. Maar zij meten dus blijkbaar echt heel nauwkeurig. Daarom vond ik het toch een geluksmoment.
Zo heerlijk als een hulpmiddel in 1 keer goed is, volgens mij is dat best zeldzaam!
Heb je een foto waarbij je hem draagt, ik ben beniewd hoe het er uit ziet.
Misschien helpt het plaatsen jou ook om er aan te wennen?
Zo heerlijk gewandeld vanochtend door de weilanden waar nog geen vee staat.
Wat zijn wij toch rijk dat we in de 3e stad van ZH wonen en binnen 5 minuten in het buitengebied kunnen wandelen en de weg er naartoe ook nog eens los kan door officieel losloopgebied![]()
Deze week kwam ook mijn diploma binnen