Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pauline
Mijn geluksmomentje: Joep die na de acupunctuur met stroom vanmorgen als een speer (nou ja.... wel een langzame speer, maar toch sneller dan anders) de wandeling heeft gedaan. En niet in de buggy..., ga daar zelf maar in, zag je hem denken. Hij MOEST 10 minuten van mij in de buggy, maar de rest van de wandeling heeft hij echt op eigen pootjes doorgebracht.
Door Cathelijn
Pauline schreef:Mijn geluksmomentje: Joep die na de acupunctuur met stroom vanmorgen als een speer (nou ja.... wel een langzame speer, maar toch sneller dan anders) de wandeling heeft gedaan. En niet in de buggy..., ga daar zelf maar in, zag je hem denken. Hij MOEST 10 minuten van mij in de buggy, maar de rest van de wandeling heeft hij echt op eigen pootjes doorgebracht.
Hier word ik ook heel blij van :D
Door Borke
Pauline schreef:Mijn geluksmomentje: Joep die na de acupunctuur met stroom vanmorgen als een speer (nou ja.... wel een langzame speer, maar toch sneller dan anders) de wandeling heeft gedaan. En niet in de buggy..., ga daar zelf maar in, zag je hem denken. Hij MOEST 10 minuten van mij in de buggy, maar de rest van de wandeling heeft hij echt op eigen pootjes doorgebracht.
Geweldig :biggrin2:
Baas wil hond zien in nieuwe buggy ;)

Vandaag weer net zo'n relaxte dag als gisteren - weer een dag om in te lijsten.

Voor de visliefhebbers - goddelijk genoten van de vers bezprgde vis van Schmidt in Rotterdam, niet goedkoop, maar lekker... :biggrin2:
Door constance.blokzijl
Ik geloof dat ik nog op korte skivakantie ga met een collega het paasweekend
Ik had het voorgesteld aan manlief, maar dat is een super druk weekend op zijn werk en hij krijgt geen vrij. Over gehad met collega en die zegt, nou dan ga je toch mee met mij en mijn vrouw! Vinden wij wel gezellig. Thuis besproken en besloten om niet te gaan. Ik wilde liever een weekendje samen weg...
Zegt manlief gister ineens: zeg als jij nog steeds graag wil skieen, waarom ga je niet gewoon met je collega mee? Je doet nooit eens iets voor jezelf... Ik vind dat je dit gewoon moet doen, gaan we later ook nog wel een paar dagen samen weg....
En nu dus duimen dat de sneeuw nog ff 3 weken blijft liggen!
Door constance.blokzijl
Borke schreef:Wat een leuk vooruitzicht Constance, zowel dat skitripje als het vooruitzicht om met je man nog een paar dagen weg te gaan :biggrin2:
Echt wel! En zelfs Lola mocht mee Afbeelding. Hij heeft altijd gezegd als we nog maar 1 hond hebben gaan we op strandvakantie (hoeft van mij niet) maar nu wordt het mei/juni een paar dagen met Lola en september Oostenrijk waar we Brutus zullen uitstrooien en natuurlijk gaat Lolatje dan ook mee!
Door Angelique
Kim_S schreef:Na een lange drukke dag heerlijk indommelen op een stoel bij de kachel. Life is good :cool:
Ik heb vanmiddag nog naar je gezwaaid (wat een feestdag :biggrin2: )
Door eelke
Angelique schreef:Nou ja...hoe doe je dat?
Chevy gaan halen. Start in een keer. Valt stil bij wegrijden. Meneer start vervolgens de accu leeg (1). Mijn bussie erbij, startkabels erop, accu chevy vol, starten, verzopen, accu weer leeg (2). ff laten lopen, uiteindelijk opgegeven, kabels niet van bussie gehaald, accu bussie leeg (3). Zo'n power start dingetje erbij, bussie weer gestart, naar huis gereden. Gupjes ingeladen om te gaan lopen, accu leeg (4). Meneer zijn werk bus erbij, kabels er weer op, bussie start nog niet. Blijkt uiteindelijk de aansluiting van de accu zelf niet goed aan te sluiten omdat meneer het kapje er niet terug op had gedaan dus waarschijnlijk losgetrilt tijdens het naar huis rijden. Aansluiting gefixt, en hij startte weer. Dus oké, of ie de 4e keer ook écht leeg was, of dat t alleen de aansluiting was, durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar goed, er kwamen weer startkabels aan te pas dus ik tel het maar mee ::)
Topdag en de chevy staat dus nog steeds bij de stalling.
Door Radja
Heb mijn fantastisch mooie gaskookplaat van Boretti binnen! 87,5cm van glas,5 pitten warvan 1 wok,gietijzere branders :smitten: :smitten: :smitten: ben verliefd!

Afbeelding

Vandaag naar Ikea Utrecht met manlief en jongste zoon(woont in Utrecht) om de keuken die wij willen in het echt te bekijken,ben verliefd :smitten: :smitten: :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door