Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Charlie Angel
Martine-Tom schreef:Tom die van,orgen geopereerd is en nu heerlijk ontspannen bij ligt te komen in zijn mand, en dat afwisseld met zijn stoel waar een warmtematje in ligt...wat kan je toch intens veel van zon blafding houden!
Hoe is het nu met Tom?
Door - pien -
Met de mannen naar het bos geweest en toen we nét weer thuis waren barstte er een hagelbui los :o
We ontmoetten nog een oud JR dametje (14,5 jr) die helemaal wild en hitsig werd van mijn mannen :biggrin2:
Ze was nieuwsgierig en grappig, niet vervelend...anders was ik snel doorgelopen...
Door - pien -
- pien - schreef:Met de mannen naar het bos geweest en toen we nét weer thuis waren barstte er een hagelbui los :o
We ontmoetten nog een oud JR dametje (14,5 jr) die helemaal wild en hitsig werd van mijn mannen :biggrin2: (en van andere mannen die langskwamen :D )
Ze was nieuwsgierig en grappig, niet vervelend...anders was ik snel doorgelopen...
Door jasmijn
pluk schreef::biggrin2:
Scott heeft ineens baby's ontdekt hoor. Elke kinderwagen op straat wordt nagesnuffeld en laatst mocht hij de tweeling van de buurvrouw van dichtbij bekijken en snuffelen. Hij bleef bezig... Snapte er ook niets van toen de baby begon te huilen :)
Heb ik weer... heb geen kind dat een puppy wil, maar een hond die een baby wil ::)
Hihihihihihihi dat probleem heb ik ook, elke keer als haku een loslopend kind tegen komt wilt hij mee naar huis nemen ::) :biggrin2:

Als hij kindje ziet wil hij er naar toe en zelf een kudden kinderen maakt hem niet bang, ooit was hij het middel punt van de belangstelling van een kinderfeestje.
Hij stond met zijn ogen dicht te genieten van de 10 paar handje die hem aaide :smitten:

En dat voor een hond die bang is voor zijn eigen schaduw :biggrin2:
Door pluk
jasmijn schreef:
Hihihihihihihi dat probleem heb ik ook, elke keer als haku een loslopend kind tegen komt wilt hij mee naar huis nemen ::) :biggrin2:

Als hij kindje ziet wil hij er naar toe en zelf een kudden kinderen maakt hem niet bang, ooit was hij het middel punt van de belangstelling van een kinderfeestje.
Hij stond met zijn ogen dicht te genieten van de 10 paar handje die hem aaide :smitten:

En dat voor een hond die bang is voor zijn eigen schaduw :biggrin2:
Zodra het loopt en op hem af komt is bij Scott de liefde wel over Afbeelding

Geluksmoment van gisteren: na maanden weer eens cursus gehad op de KC. Scott straalde gewoon.
Door dinky89
Geluksmoment: Toen ik bij de tuinland was om plantjes voor schoonmoeder te halen zag ik dat de huissokken nu nog maar 1 euro waren ipv 9 euro :D Gelijk maar twee paar nieuwe meegenomen ;)
Door Borke
Gewoon genieten van een heerlijk rustige dag samen met mijn lief en met Sofi.
We hoeven nergens naartoe, we zijn vandaag vrij en zitten heerlijk samen te relaxen.
Wat een vredig gevoel :)
Door Syrae
geluksmomentje, M'n microscoop kwam binnen!
Afbeelding

Vlak daarna ging de oudste logeren bij oma dus heb lekker relaxed kunnen schoonmaken en smeren en pielen.
Door Martine-Tom
Charlie Angel schreef:Hoe is het nu met Tom?
Het gaat perfect met hem, 2 dagen verband en nu loopt ie bloot en blijft uit zichzelf van de hechtingen af, hij lijkt vooral blij dat dat jeukding weg is!
De laatste dagen bleef ie maar bijten aan de bult...na het lopen maakt ie de wond even schoon en daar laat ie het bij, knap kind!

Best een jaap nog, 3 cm en 7 hechtingen!
Door Charlie Angel
Martine-Tom schreef:Het gaat perfect met hem, 2 dagen verband en nu loopt ie bloot en blijft uit zichzelf van de hechtingen af, hij lijkt vooral blij dat dat jeukding weg is!
De laatste dagen bleef ie maar bijten aan de bult...na het lopen maakt ie de wond even schoon en daar laat ie het bij, knap kind!

Best een jaap nog, 3 cm en 7 hechtingen!

Dat is nog een flinke jaap ja. Gelukkig dat het perfect met hem gaat, knappe Tom. :-*
Door Pauline
Borke schreef:Gewoon genieten van een heerlijk rustige dag samen met mijn lief en met Sofi.
We hoeven nergens naartoe, we zijn vandaag vrij en zitten heerlijk samen te relaxen.
Wat een vredig gevoel :)
Die vind ik altijd om in te lijsten. Komen hier gelukkig ook regelmatig voor....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door