Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pluk
Scott die gisteren heel voorzichtig de handjes van mijn babynichtje aflikte terwijl zij bleef lachen en probeerde dat harige beestje te pakken :-*
Door eelke
pluk schreef:Scott die gisteren heel voorzichtig de handjes van mijn babynichtje aflikte terwijl zij bleef lachen en probeerde dat harige beestje te pakken :-*
He kijk! Gaat het beter? Volgens mij is jouw nichtje net zo oud als mijn neefje ongeveer? 6 maanden?
Door pluk
eelke schreef:He kijk! Gaat het beter? Volgens mij is jouw nichtje net zo oud als mijn neefje ongeveer? 6 maanden?
Yep, 6 maanden en nog wat. Het blijft knetter spannend voor hem hoor maar hij is wel beter te sturen. Als hij de kans krijgt staat hij nog continue de box in te gluren :biggrin2:
Door eelke
pluk schreef:Yep, 6 maanden en nog wat. Het blijft knetter spannend voor hem hoor maar hij is wel beter te sturen. Als hij de kans krijgt staat hij nog continue de box in te gluren :biggrin2:
Ahh wel fijn zeg! Mijn neefje moest laatst heel hard lachen toen Gijs zijn kop schudde en daarna nieste :smitten:
Door pluk
eelke schreef:
Ahh wel fijn zeg! Mijn neefje moest laatst heel hard lachen toen Gijs zijn kop schudde en daarna nieste :smitten:
:biggrin2:
Scott heeft ineens baby's ontdekt hoor. Elke kinderwagen op straat wordt nagesnuffeld en laatst mocht hij de tweeling van de buurvrouw van dichtbij bekijken en snuffelen. Hij bleef bezig... Snapte er ook niets van toen de baby begon te huilen :)
Heb ik weer... heb geen kind dat een puppy wil, maar een hond die een baby wil ::)
Door EliScooby
Met een vreselijk lekker zonnetje op de scooter door de omgeving getoerd, was ineens 75 km ::) Motorjas aan, motorbroek aan, handschoentjes op standje heel warm en het zonneklepje in de helm lekker naar beneden.
Door Kim_S
Angelique schreef:Wat was er zo spannend dan?
The Blacklist.
Volg ik al vanaf Seizoen 1 aflevering 1, en we zitten nu in Seizoen 3 aflevering 10 of zo.

Is de enige serie die ik ooit gevolgd heb, ik hou namelijk niet van series, maar deze is echt geniaal.

Vind ik :biggrin2:
Door - pien -
dinky89 schreef:Vanmorgen de dag begonnen met dit beeld:

Alleen laatste stukje weten vast te leggen (ze was al tijdje zo bezig). Toch altijd weer benieuwd wat ze de vogels dan probeert te vertellen (vlogen en zaten allemaal meeuwen buiten deze keer maar uiteraard doet ze het ook als er bijvoorbeeld een duif of andere vogel aan de overkant op het dak zit ;D )
Grappig, dat gekwek tegen de vogels ;D ;D ;D
Door Cathelijn
Controle afspraak bij de tandarts en geen gaatjes en geen problemen. 3 jaarlijkse foto gemaakt en ook daarop alles goed.
Ik kan er weer een tijdje tegen ;)
Door Martine-Tom
Tom die van,orgen geopereerd is en nu heerlijk ontspannen bij ligt te komen in zijn mand, en dat afwisseld met zijn stoel waar een warmtematje in ligt...wat kan je toch intens veel van zon blafding houden!
Door dinky89
- pien - schreef:Grappig, dat gekwek tegen de vogels ;D ;D ;D

Dat doet ze dus altijd naar grote vogels dus duiven/meeuwen/eksters maar meestal te laat met vastleggen ;)

Geluksmoment: horen dat Charles den Tex een nieuw boek heeft uitgebracht, BOT :D *moetikhebben*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door