Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizetta
Vanwege spit kookt VL. Wat een verschrikking om daarnaar te moeten luisteren... hij is al 45 minuten bezig (recept voor 20 a 25 minuten), vloekt ongeveer iedere 5 minuten en sjonge jonge wat is het allemaal moeilijk, zelfs een ei koken is mislukt... ::)
Ik hoop dat het wordt :-\
Door Kim_S
Lizetta schreef:Vanwege spit kookt VL. Wat een verschrikking om daarnaar te moeten luisteren... hij is al 45 minuten bezig (recept voor 20 a 25 minuten), vloekt ongeveer iedere 5 minuten en sjonge jonge wat is het allemaal moeilijk, zelfs een ei koken is mislukt... ::)
Leef je nog? :???:
Door - pien -
Lizetta schreef:Vanwege spit kookt VL. Wat een verschrikking om daarnaar te moeten luisteren... hij is al 45 minuten bezig (recept voor 20 a 25 minuten), vloekt ongeveer iedere 5 minuten en sjonge jonge wat is het allemaal moeilijk, zelfs een ei koken is mislukt... ::)
Lizetta schreef:
Ja, gelukkig wel! Het was zelfs nog eetbaar ook! Geen culinair hoogstandje, maar wel ok :)
;D ;D ;D Ik kan het me helemaal indenken!
Gelukkig was het goed eetbaar ;)
Zooo vervelend als je niet zelf uit de voeten kan :-\

Gister venkelsoep met gemarineerde portobello en croutons. Tosti er achteraan.
Vandaag staartstuk (picanha) :dribble: met stokbrood en chimichurri :D :D :D
Lizetta schreef:
Ja, gelukkig wel! Het was zelfs nog eetbaar ook! Geen culinair hoogstandje, maar wel ok :)
Dan was het gevloek in ieder geval niet voor niets ;)

Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door