Zo fijn als mensen op je werk begrijpen hoeveel impact zo'n afscheid heeft en zeker als het je manager is.
Dat zijn mensen om te koesteren

constance.blokzijl schreef:De kleine baantjes vinden die van ons leuker!Oh wij worden helemaal blij van die foto van jouw honden in dat kabelbaantje - fantastisch!
De karntencard hebben wij bij de receptie van de Landal kunnen krijgen waar we zaten toen
En altijd en overal een muilkorf; nee, alleen in ov en zoals de grote kabelbanen de kleinere waar je met 6 tot 8 in kunt hoeft ook niet.
En als je ze los laat lopen, dan moeten ze een korf om.
In 2 weken met ons daar hebben ze meestal maar een paar keer kort om
Ik krijg steeds meer zin in die vakantie!
Gisteren heb ik een bijzonder gesprek gehad met een lieve vriendin, die half zo oud is als ik en 36 weken zwanger.
Zij heeft een slechte gezondheid en die zwangerschap teert haar uit.
Ze had zich prachtig opgemaakt en zag er dus op het eerste gezicht fantastisch uit.
Het was zo fijn om haar te zien en die warme gevoelens van liefde en vriendschap te ervaren.
Ik heb zo'n diep respect voor deze sterke vrouw die zich zo vrolijk en optimistisch door deze zwangerschap slaat, die haar lichaam eigenlijk niet aan kan (onder begeleiding gebruikt zij al jarenlang morfine).
Zo bijzonder om te zien hoe zij in het leven staat, wat letterlijk verziekt is door een jonge automobilist die bij haar ruim 4 jaar geleden achterop de auto knalde, toen haar eerste kind net 8 weken was. Sindsdien tobt zij met haar gezondheid en worstelt zij met haar grote wens op een tweede kind.
Zo'n vrouw maakt me heel nederig en bescheiden, misschien juist doordat zij dat zelf is en juist dat maakt haar voor mij o krachtig.
Bijzonder om zulke vriendschappen te hebben, ik voel mij een rijk mens