Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
Angelique schreef:Volgens mij worden hier stof en kunststof door elkaar gehaald :biggrin2:
O, dat kan natuurlijk. Ik bedoel 'gaas' als 'metalen rooster', maar Astrid misschien niet. :D

Zal er effe een plaatje bij doen, voor de beeldvorming: Afbeelding

Maar dan in het grijs. En dus verstevigd. :biggrin2:

Bij Fressnapf gekocht heet hij Anione Wild Variety.
Door koekje
Thessa en Shanti schreef:Volwassen zijn!!! :D :D :D

Op papier dan. :P

En taart, en soesjes, en een Boeke die mij extra hard door alle modderplassen trekt met canicrossen als cadeautje. :biggrin2:

Gefeliciteerd! :-* :birthday:
Door Anne in Zweden
Net even de website gecheckt: Lupi's mama heeft ook een gouden mandje gevonden! Lupi is destijds samen met haar mama in het Spaanse asiel gedumpt, en ze zijn ook samen naar Duitsland gehaald. Daar werden ze dus van elkaar gescheiden, na bijna 2 jaar samenzijn. Ik hoopte de hele tijd al dat mama Ore ook snel een thuis zou vinden, en dat is nu dus het geval. Eind goed, al goed!
Door Borke
Tja Anne: Angelique begreep mij beter.
Ik bedoelde inderdaad eeen volledig stoffen bench :biggrin2:
Deze ziet er een stuk steviger uit.
Als de moeder van Lupi nog niet een tehuis had gevonden, dan was jij haar toch ook gaan halen...?

Gefeliciteerd Thessa :birthday:

Vandaag genieten van helemaal niets hoeven of moeten doen - morgen weer aan het werk na de vakantie.
Eigenlijk had ik best nog een weekje willen nietsen...maar werken is ook wel weer leuk :)
Door Anne in Zweden
Borke schreef:Tja Anne: Angelique begreep mij beter.
Ik bedoelde inderdaad eeen volledig stoffen bench :biggrin2:
Deze ziet er een stuk steviger uit.
Als de moeder van Lupi nog niet een tehuis had gevonden, dan was jij haar toch ook gaan halen...?

Gefeliciteerd Thessa :birthday:

Vandaag genieten van helemaal niets hoeven of moeten doen - morgen weer aan het werk na de vakantie.
Eigenlijk had ik best nog een weekje willen nietsen...maar werken is ook wel weer leuk :)
Deze bench is inderdaad verder heel stevig. Vooral de katten slapen er graag in. :wall: :wall: :wall:

En nee, we zouden Lupi's mama niet ook hebben gehaald. Daar is de camper dan toch te klein voor, voor vijf honden. :biggrin2:
Door Kaela
Te kort op een etentje een tandartsafspraak met reiniging en daarna verdoving voor nieuwe vullingen gepland staan, waar ik ook nog eens doodsbang voor ben. En dan aankomen en duizend maal excuses krijgen dat de vullingen (en dus die vreselijke verdoving) niet door kan gaan vandaag wegens een spoedgeval. Tralalalala, nou kan ik heel lekker eten vanavond :biggrin2:

Alleen moet ik nu in maart alsnog, maar ja, dat duurt nog heul errug lang!
Door Lida. S
Vandaag was Blacky weer helemaal de oude. Enthousiast, actief, vrolijk. Nadat ik donderdag Whisky had weggebracht was ze erg stil en tammetjes. Ze lag in de mand, wilde eigenlijk niet naar buiten, er zat geen 'leven' in. Ik was bang dat zij nummer 4 zou zijn die ik dit jaar zou moeten verliezen. Maar toen ik gisteravond thuis kwam ( ik was zondag naar DenHaag gegaan en kwam gister om ca 17.00 weer thuis) was ze erg blij, en vanmorgen was ze echt weer vrolijk en levendig. Ze wordt dit jaar 14, maar lijkt wel een jonge hond, ze doet niet onder voor de JR's van 5. Ik heb vandaag de hele dag van haar genoten. Een geluksmomentje van wel 12 uur.
Door Shanti en co
Lida. S schreef:Vandaag was Blacky weer helemaal de oude. Enthousiast, actief, vrolijk. Nadat ik donderdag Whisky had weggebracht was ze erg stil en tammetjes. Ze lag in de mand, wilde eigenlijk niet naar buiten, er zat geen 'leven' in. Ik was bang dat zij nummer 4 zou zijn die ik dit jaar zou moeten verliezen. Maar toen ik gisteravond thuis kwam ( ik was zondag naar DenHaag gegaan en kwam gister om ca 17.00 weer thuis) was ze erg blij, en vanmorgen was ze echt weer vrolijk en levendig. Ze wordt dit jaar 14, maar lijkt wel een jonge hond, ze doet niet onder voor de JR's van 5. Ik heb vandaag de hele dag van haar genoten. Een geluksmomentje van wel 12 uur.
Dat is zeker genieten, wat fijn dat het weer goed met Blacky gaat! :)

Mijn geluksmomentje was een heerlijk zonnetje terwijl ik met Boekemans in de uiterwaarden was.
Door Anne in Zweden
Lida. S schreef:Vandaag was Blacky weer helemaal de oude. Enthousiast, actief, vrolijk. Nadat ik donderdag Whisky had weggebracht was ze erg stil en tammetjes. Ze lag in de mand, wilde eigenlijk niet naar buiten, er zat geen 'leven' in. Ik was bang dat zij nummer 4 zou zijn die ik dit jaar zou moeten verliezen. Maar toen ik gisteravond thuis kwam ( ik was zondag naar DenHaag gegaan en kwam gister om ca 17.00 weer thuis) was ze erg blij, en vanmorgen was ze echt weer vrolijk en levendig. Ze wordt dit jaar 14, maar lijkt wel een jonge hond, ze doet niet onder voor de JR's van 5. Ik heb vandaag de hele dag van haar genoten. Een geluksmomentje van wel 12 uur.
Fijn! Kan me voorstellen dat je niet helemaal gerust was op de situatie, dus mooi dat ze weer de oude was!
Door Borke
Wat fijn van Blacky :biggrin2: Lida

Vandaag vakantie naar Oostenrijk geregeld, dat wordt onze eerste keer in dat land samen met hond, we gaan eigenlijk altijd naar het hondvriendelijke Frankrijk. Naar Karinthie waar wij beiden nog nooit zijn geweest!
Spannend om iets nieuws te doen, ik ben heel benieuwd hoe Sofi het daar zal hebben...?
Door Mowgli
Een enorme k*t huiswerkopdracht (die erg vaag beschreven was) voor het vak terminologie voor wel 1 studiepunten (24 pagina's geschreven) nu al terugkrijgen (afgelopen zaterdag ingeleverd) met een mooie beoordeling. Dat geeft meteen moed voor de komende opdrachten :cool:
Door Anne in Zweden
Mowgli schreef:Een enorme k*t huiswerkopdracht (die erg vaag beschreven was) voor het vak terminologie voor wel 1 studiepunten (24 pagina's geschreven) nu al terugkrijgen (afgelopen zaterdag ingeleverd) met een mooie beoordeling. Dat geeft meteen moed voor de komende opdrachten :cool:
:thumbsupup: :thumbsupup: :thumbsupup:

Maak ze maar snel af allemaal, die opdrachten, dan kun je hier op bezoek komen! :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door