Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Spikkelneus schreef:@Angelique
@zurca
@Kaio

Dankjulliewel voor de felicitaties. Wij zijn er ook erg blij mee (voor zover ik mezelf toesta om al echt blij te zijn omdat het nog maar 95% zeker is).
We moesten snel beslissen want er waren meerdere geinteresseerden (goh....).
Gelukkig is voor de meeste mensen 100m2 woonoppervlak te klein - en gelukkig zijn wij maar met z'n 2-en en dus is het voor ons groot genoeg. Maar die tuin van 1400m2 - ja, daar wacht ik al (bijna) 40 jaar op. Wij zijn in elk geval van plan om daar de komende 40 jaar te blijven!

Net te weinig ruimte om een paard in de tuin te zetten, hoewel ik al gehoord heb dat het weiland achter het huis (wat er aan grenst) regelmatig verhuurd wordt, dus wie weet....... (nog zo'n droom die al bijna 40 jaar duurt).
Wow, wij zouden dat heul groot vinden :biggrin2: (wij hebben 69 m2).
Door Spikkelneus
Lizzy schreef:Wow, wij zouden dat heul groot vinden :biggrin2: (wij hebben 69 m2).
Haha, ja het is maar wat je gewend bent. Wij hebben sinds 2003 in 3 verschillende 1-gezinswoningen gewoond, van zo'n 120m2 allemaal. Maar goed, wij hebben dus ook in al die huizen 2 van de 3 slaapkamers uitsluitend gebruikt voor rotzooi opslag. Een goed moment om eens flink te gaan uitmesten!
Door Lizzy
Kim_S schreef:Ik heb nog een huis te koop met 4 verdiepingen, en een vrijstaande garage.
Én 1100 m2 grond. Echt iets voor jou Lizzy :biggrin2:
Oohhhwww, klinkt Goddelijk :smitten:

Maar ja, verweggistan zeker?
Door zurca
Wat heerlijk dat de hyptheek rond is "Spikkelneus"...dat huis is leuk maar die tuin is echt ge-wel-dig!! Wat zullen jullie honden gaan genieten :)

Wij hebben inmiddels de sleutel van ons krot in het bos en hebben het al helemaal leeggetrokken... Er is een aannemer langs geweest en we hopen snel de offerte te ontvangen. Mijn vader heeft al een stukje tuin leeggetrokken, die zijn handen jeukte om daar aan te beginnen :biggrin2: (hij is hovenier geweest)
Zaterdag gaan we weer verder :)
Door Kim_S
Lizzy schreef:Ja, da's wel een eindje rijden voor Leo he, elke dag op en neer naar Den Haag :biggrin2:
Koop je toch een heli? Ik zie het probleem niet ::)

Huisje staat bij Nijmegen net over de grens, ien Doitsjland does :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door