Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Vanavond pompoensoep (nieuw recept, van mijn zus). Met een hartige taart. Salade (veldsla, rucola, rauw bietje, rauwe nootjes en de dressing ala mijn zus). En wat zoete aardappel uit de oven.
Door - pien -
Andijviestamppot met biologische spekjes. Stiefkind is dol op andijviestamppot, net als ik ;D O ja, met een klein rauw uitje erbij voor de frissigheid.
Worstje erbij van Brandt&Levie.
Door -Saskia-
Lizzy schreef:Wat zit er allemaal in?
De blauwe zijn pittige boerenkoolstamp en jus. (Gisteren)
De groene is nasi (vanavond) - met eitje en de vega-saté uit eigen doos. :biggrin2:

Lang leve de buuf-die-geen-weeshuis-heeft. ;D
Ik heb gisteren een dooie Zweedse vis uit de vriesderd gehaald om iets moois van te maken, maar ik denk dat het een kimmetje tot-tomatensoep-omgeleukte-tomatensaus-met-overige-restjes wordt. Tomsoep dus.
Uit de luie wijvenpan; kip met worteltjes, krieltjes met schil met een sausje van honing, soya saus, knoflook, beetje basilicum en beetje oregano. Vanmorgen om 9 uur aangezet en om 18.00 uit de pan gehengeld
Door - pien -
- pien - schreef:Andijviestamppot met biologische spekjes. Stiefkind is dol op andijviestamppot, net als ik ;D O ja, met een klein rauw uitje erbij voor de frissigheid.
Worstje erbij van Brandt&Levie.
van Butch&Dutch (MisterKitchen)
Vanavond frittata van geroosterde groenten (knolselderij, biet, wortel, ui).
Door Lizzy
-Saskia- schreef:De blauwe zijn pittige boerenkoolstamp en jus. (Gisteren)
De groene is nasi (vanavond) - met eitje en de vega-saté uit eigen doos. :biggrin2:

Lang leve de buuf-die-geen-weeshuis-heeft. ;D
Klinkt goed! Ik wil ook zo'n buuf :biggrin2:

Vandaag kliekjes-dag.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door