Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Anne in Duitsland schreef:Lupi die voor het eerst geheel vrijwillig en uit eigen beweging in haar bench gaat liggen! Waren die 130 toch niet uit het raam gesmeten.130?
Borke schreef:130?Nee, de bench was 100 euro (zo'n kunststof reisbench) en het kussen voor het lekkerderder liggen 30 euro...
Voor een bench, wauw...
Heerlijk een hond die de bench als veilige plek leert waarderen
Anne in Duitsland schreef:Nee, de bench was 100 euro (zo'n kunststof reisbench) en het kussen voor het lekkerderder liggen 30 euro...Ah zo'n bench waar Sofi in 10 seconden zich door het gaas heeen had gewrongen... Ja dat zijn mooie benches
Angelique schreef:Dat de "weet ik veel" app halfweg crashte en zodoende mijn dramatische score van deze week niet geregistreerd gaat worden
koekje schreef:Sien had weer met haar hol net buiten de bak gehangen. Maar de drol was eigenlijk een hele mooie barfdrol! Niet misselijkmakend van geur, mooi formaat en stevig
Borke schreef:Ah zo'n bench waar Sofi in 10 seconden zich door het gaas heeen had gewrongen... Ja dat zijn mooie benchesLupi had hier ook binnen de kortste keren uitgevonden hoe ze het deurtje (van gaas) naar binnen kon trekken. Gelukkig zijn wij slimmer; we hebben de voorgeboorde gaten die eigenlijk voor extra sloten zijn bedoeld nog iets verder uitgeboord zodat daar twee stevige metalen staven over de volle hoogte van de deur doorheen kunnen worden gestoken. Deurtje zelf ook nog verstevigd, en nu komt ze er echt niet meer uit. Hoop ik.![]()
Kijken naar Sofi die op haar rug in haar mand ligt waar haar schapenvacht het gegraven gat bedekt... Ofwel vakantie was leuk, maar thuiszijn is ook heerlijk
Anne in Duitsland schreef:Lupi had hier ook binnen de kortste keren uitgevonden hoe ze het deurtje (van gaas) naar binnen kon trekken. Gelukkig zijn wij slimmer; we hebben de voorgeboorde gaten die eigenlijk voor extra sloten zijn bedoeld nog iets verder uitgeboord zodat daar twee stevige metalen staven over de volle hoogte van de deur doorheen kunnen worden gestoken. Deurtje zelf ook nog verstevigd, en nu komt ze er echt niet meer uit. Hoop ik.Volgens mij worden hier stof en kunststof door elkaar gehaald