Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Borke
Anne in Duitsland schreef:Lupi die voor het eerst geheel vrijwillig en uit eigen beweging in haar bench gaat liggen! Waren die 130 toch niet uit het raam gesmeten. :D
130?
Voor een bench, wauw...

Heerlijk een hond die de bench als veilige plek leert waarderen :biggrin2:
Door constance.blokzijl
Gister toch een klein geluksmomentje; terug gekomen van Brutus weg brengen zat er in de bus 1 vol zegelboekje voor de messen van de AH, en 1 waar nog 6 zegels op moesten. Die 6 had ik toevallig ook nog!
Alleen geen idee wie dat bij ons door de bus heeft gedrukt....
Maar wel mijn messenset compleet gemaakt vandaag
Door Anne in Zweden
Borke schreef:130?
Voor een bench, wauw...

Heerlijk een hond die de bench als veilige plek leert waarderen :biggrin2:
Nee, de bench was 100 euro (zo'n kunststof reisbench) en het kussen voor het lekkerderder liggen 30 euro... ::)
Door hannabelgje
Lizzy de driepotige corgi van een vriendin moest vandaag op controle. Ze krijgt al een paar maanden chemo tegen longtumoren. Haar bloed was super goed en de tumoren waren niet gegroeid de afgelopen maanden. Heerlijk nieuws! Binnenkort haar maar weer even live gaan knuffelen en verwennen met iets lekkers.

Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Door Borke
Anne in Duitsland schreef:Nee, de bench was 100 euro (zo'n kunststof reisbench) en het kussen voor het lekkerderder liggen 30 euro... ::)
Ah zo'n bench waar Sofi in 10 seconden zich door het gaas heeen had gewrongen... Ja dat zijn mooie benches :biggrin2:

Kijken naar Sofi die op haar rug in haar mand ligt waar haar schapenvacht het gegraven gat bedekt... Ofwel vakantie was leuk, maar thuiszijn is ook heerlijk :biggrin2:
Door Kaela
Gisteren: mijn nichtje de kieteldood geven en haar dan speenvarkentje noemen ;D . Daarna heerlijk bijkletsen en wandelen met mijn beste vriendinnetje.

Vandaag: een voorraad wilgentakken in de schuur klaarzetten. Nieuwe zitstokken en een berg twijgjes voor het betere sloop en knaagwerk. Is het gaaies straks ook weer blij.
Door koekje
Sien had weer met haar hol net buiten de bak gehangen. Maar de drol was eigenlijk een hele mooie barfdrol! Niet misselijkmakend van geur, mooi formaat en stevig :circle:
Door Angelique
koekje schreef:Sien had weer met haar hol net buiten de bak gehangen. Maar de drol was eigenlijk een hele mooie barfdrol! Niet misselijkmakend van geur, mooi formaat en stevig :circle:

Die wilde ze gewoon even showen :cool:
Door Anne in Zweden
Borke schreef:Ah zo'n bench waar Sofi in 10 seconden zich door het gaas heeen had gewrongen... Ja dat zijn mooie benches :biggrin2:

Kijken naar Sofi die op haar rug in haar mand ligt waar haar schapenvacht het gegraven gat bedekt... Ofwel vakantie was leuk, maar thuiszijn is ook heerlijk :biggrin2:
Lupi had hier ook binnen de kortste keren uitgevonden hoe ze het deurtje (van gaas) naar binnen kon trekken. Gelukkig zijn wij slimmer; we hebben de voorgeboorde gaten die eigenlijk voor extra sloten zijn bedoeld nog iets verder uitgeboord zodat daar twee stevige metalen staven over de volle hoogte van de deur doorheen kunnen worden gestoken. Deurtje zelf ook nog verstevigd, en nu komt ze er echt niet meer uit. Hoop ik. :biggrin2:
Door Angelique
Anne in Duitsland schreef:Lupi had hier ook binnen de kortste keren uitgevonden hoe ze het deurtje (van gaas) naar binnen kon trekken. Gelukkig zijn wij slimmer; we hebben de voorgeboorde gaten die eigenlijk voor extra sloten zijn bedoeld nog iets verder uitgeboord zodat daar twee stevige metalen staven over de volle hoogte van de deur doorheen kunnen worden gestoken. Deurtje zelf ook nog verstevigd, en nu komt ze er echt niet meer uit. Hoop ik. :biggrin2:
Volgens mij worden hier stof en kunststof door elkaar gehaald :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door