Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
Borke schreef:Lizzy heb je al huisstofmijt 'gevangen' met je microscoop?
Kunnen we poep brengen (serieuze vraag) en natuurlijk wil ik daar voor betalen....?

Vandaag een super geluks moment voor mij: ik ben geslaagd voor mijn examen met een 7 :biggrin2:
Dat na 4 maanden lang ieder vrij weekend te studeren, ervaren hoe zwaar me dat valt naast een drukke baan en hoeveel moeilijker het is als je bijna 60 bent ten opzichte van hoe dat studeren 40 jaar geleden ging toen ik voor mijn HBO diploma bezig was.
Het voelt als een overwinning op mezelf m het vol te houden om te studeren en dan ook nog geslaagd met een 7.
Ik ga mezelf nooit meer zoiets aandoen, wat ben ik mezelf keihard tegengekomen....
Toch voelt het goed te weten dat ik het nog kan :biggrin2:

Ongelofelijk hoe mensen dat volhouden om jarenlang naast een baan een studie te volgen.....
Joepie , geslaagd :D :D Gefeliciteerd ! ;)
Door Borke
Dank voor jullie felicitaties :-*

Vandaag belooft het alweer zo'n zonnige dag te worden, straks lekker samen met Sofi op pad en eens kijken in Vorden. :biggrin2:
Door dinky89
Gefeliciteerd Astrid!

Geluksmoment: eindelijk weer stukje verder gekomen in boek omdat ik eindelijk weer even alleen thuis kon zijn. Heerlijk! Hopelijk is vl snel weer helemaal aan het werk zodat ik tijd voor mijzelf heb als ik een dag vrij neem en tot rust kan komen.
Door Lizzy
Borke schreef:Lizzy heb je al huisstofmijt 'gevangen' met je microscoop?
Kunnen we poep brengen (serieuze vraag) en natuurlijk wil ik daar voor betalen....?
Nee nog niet! Ik moet me nog even storten op hoe ik dat het beste zichtbaar kan maken door de microscoop. Ik moet me nog storten op dingen als "wanneer heb ik kleurstof nodig?". Voor Franse wormen heb ik dat niet.... Ik kan Sofi op Franse hartworm checken. De sedimentatie flotatie techniek heb ik nog niet genoeg onder de knie (voor andere wormeieren).
Vandaag een super geluks moment voor mij: ik ben geslaagd voor mijn examen met een 7 :biggrin2:
Dat na 4 maanden lang ieder vrij weekend te studeren, ervaren hoe zwaar me dat valt naast een drukke baan en hoeveel moeilijker het is als je bijna 60 bent ten opzichte van hoe dat studeren 40 jaar geleden ging toen ik voor mijn HBO diploma bezig was.
Het voelt als een overwinning op mezelf m het vol te houden om te studeren en dan ook nog geslaagd met een 7.
Ik ga mezelf nooit meer zoiets aandoen, wat ben ik mezelf keihard tegengekomen....
Toch voelt het goed te weten dat ik het nog kan :biggrin2:

Ongelofelijk hoe mensen dat volhouden om jarenlang naast een baan een studie te volgen.....
Wow, wat goed Astrid, gefeliciteerd! En dan een dikke 7, jeetje! Ik snap heel goed dat dit zwaar is geweest (ik moet er ook niet aan denken).... Petje af!
Door hannabelgje
Er ligt hier een zeer tevreden hondje op de bank te slapen na ons fietstochtje van vanmorgen. Zo fijn dat ze dat zo goed doet en er zoveel plezier aan beleefd.

Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Door Borke
Lizzy schreef:Nee nog niet! Ik moet me nog even storten op hoe ik dat het beste zichtbaar kan maken door de microscoop. Ik moet me nog storten op dingen als "wanneer heb ik kleurstof nodig?". Voor Franse wormen heb ik dat niet.... Ik kan Sofi op Franse hartworm checken. De sedimentatie flotatie techniek heb ik nog niet genoeg onder de knie (voor andere wormeieren).
Wij ontwormen Sofi 1x per jaar als we naar Zuid Frankrijk zijn geweest op advies van Frank, maar de rest van het jaar heb ik geen idee...

Daar ze leishmaniose heeft wil ik haar zo min mogelijk belasten, enten doen we ook al niet, alleen de verplichte rabies om de geen gedoe aan de grens te riskeren.

Als jij op meer parasieten kan checken na meer oefening, dan vind ik het fijn als je haar zou willen checken. Dan betalen wij een beetje mee aan je microscoop.
Leo is chemicus trouwens, maar wij hebben geen microscoop.

Ik heb trouwens een grote enveloppe voor jou meegekregen van Pauline :D
Dat was heel gezellig vanochtend: Pauline en haar vader waren hier op de koffie, J&J gezien, dat pootje van Joep geneest al heel aardig.
Door Angelique
Pleurte ik eerst in het kanaal...oww jupppieee.toen rende ik hard weg en struikelde zo een kuil in....owww juppiieeeeee en nu lig ik gelukkig op de warme bank mijn vacht te ontzanden.

Afbeelding
Door -Annemarie-
Angelique schreef:Pleurte ik eerst in het kanaal...oww jupppieee.toen rende ik hard weg en struikelde zo een kuil in....owww juppiieeeeee en nu lig ik gelukkig op de warme bank mijn vacht te ontzanden.

Afbeelding

Ja, das ook niet zo gek hè, als dat haar zo voor je ogen hangt. ::) :biggrin2:

Klinkt als een goede dag. ;) :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door