Moderators: koekje, pearlsofpassion
Lazy Garfield schreef:Had nog nooit van het woord ostentatief gehoord! Even gegoogled en weer wat geleerd.
hannabelgje schreef:Nee geen gal, meer schuim. Wel een klein beetje gelig af en toe.Ik heb ook een britje dat redelijk veel overgeeft.
Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
eelke schreef:Heb je al eens geprobeerd 1 keer per dag te voeren voor een tijdje? En dan niet op een vast tijdstip?Ooohhh wacht, katten gedeelte. Dan geloof ik niet dat ik zo'n goed advies gegeven heb
eelke schreef:Ooohhh wacht, katten gedeelte. Dan geloof ik niet dat ik zo'n goed advies gegeven hebIk dacht ook al dat één keer wat weinig is voor een kat.
dinky89 schreef:Misschien dat er toch teveel tijd tussen de maaltijden zit? Weet niet of het een optie is om een tijdje vaker per dag iets te eten te geven?Dus idd té veel tijd tussen laten is niet zo goed.
(ik ken het alleen andersom, als er te lang niet gegeten is dan wordt het eten eerst uitgekotst en direct daarna opnieuw opgegeten)
dinky89 schreef:Misschien dat er toch teveel tijd tussen de maaltijden zit? Weet niet of het een optie is om een tijdje vaker per dag iets te eten te geven?Ze krijgt al zo'n extreem kleine porties. Ze mag maar 80 gram per dag. Even bedenken wat ik haar dan tussendoor kan geven. Gedroogde spullen gaat ze ook van kotsen.
(ik ken het alleen andersom, als er te lang niet gegeten is dan wordt het eten eerst uitgekotst en direct daarna opnieuw opgegeten)
hannabelgje schreef:Ze krijgt al zo'n extreem kleine porties. Ze mag maar 80 gram per dag. Even bedenken wat ik haar dan tussendoor kan geven. Gedroogde spullen gaat ze ook van kotsen.Hoeveel weegt Fleur?
Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
cath schreef:Dus idd té veel tijd tussen laten is niet zo goed.Tja, het is dan nauwelijks kots te noemen aangezien het niet verteerd eten is (het is dan ook gelijk na het eten dus heeft nog geen tijd voor vertering gehad). Maar dat wordt inderdaad direct opgegeten wanneer je niet gelijk opstaat om het op te ruimen
Eten ze de kots dan terug op