Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

koekje schreef:dankjewel Jeff voor de omhoogknop! :-*
Hij is zo praktisch, vooral op de telefoon.
Hij was mij niet eens opgevallen, dus ik dacht: "Hè, omhoogknoop??", dus ik scroll naar beneden en zie ineens rechtsonderin mijn scherm een enorme transparante knop met pijl omhoog zweven :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Mowgli op za 13 feb 2016, 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Fenixjuh schreef:Ik snap het niet.. Ik heb deze foto

Die plaats ik op BP met het knopje 'Img' en dan krijg ik de tekst 'afbeelding'... Ik zie geen afbeelding, wat doe ik fout? Of moet alles nu via Tinypic?

Afbeelding
Volgens mij moet de extensie van je link aangeven dat het een foto is. Dus eindigen op jpg of jpeg oid. Aangezien dat niet het geval is, kan er met de codes geen invoegbaar plaatje van worden gemaakt.
Het lijkt erop dat ik geen pb's kan verzenden. Ze blijven in het postvak uit staan en ik krijg deze meldingen te zien:

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/ucp/ucp_pm_viewfolder.php on line 183: implode(): Invalid arguments passed
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/ucp/ucp_pm_viewfolder.php on line 183: implode(): Invalid arguments passed

Ik denk dat er wat gewijzigd is en dat niet helemaal goed is gegaan.. :-\
Fenixjuh schreef:Ik snap het niet.. Ik heb deze foto

Die plaats ik op BP met het knopje 'Img' en dan krijg ik de tekst 'afbeelding'... Ik zie geen afbeelding, wat doe ik fout? Of moet alles nu via Tinypic?

Afbeelding
Dat klopt wat koekje zegt. Bij imgur krijg je een link naar een pagina. Voor de link naar de afbeelding moet je i. ervoor zetten en .jpg erachter. Dus wordt Maar dat is wel een giga groot plaatje. Je kan op imgur die ook verkleinen.
Admin schreef:Graag gedaan!

Die is er ook! Kijk 'ns bovenaan bij "Doorzoek dit onderwerp" in een topic of categorie. :hi:
Jaaa! O jee, had ik nu een Eelke-momentje? Solly... :-[

*gaat de rest van de middag omhoog en omlaag schieten in dit topic* :fish2:

Nee, toch nog even zeiken: zo'n omlaagknop die de hele tijd op het scherm zichtbaar is (zoals de omhoogknop nu), zodat je op iedere willekeurige plek in een topic naar omlaag kunt schieten, is dat ook mogelijk? Als ik nu een stukje onderweg ben in een topic, is de huidige omlaagknop niet meer zichtbaar. #nooitgedachtdatikzo'nzeikerdkonzijnomniets
Doranto schreef:Het lijkt erop dat ik geen pb's kan verzenden. Ze blijven in het postvak uit staan en ik krijg deze meldingen te zien:

Ik denk dat er wat gewijzigd is en dat niet helemaal goed is gegaan.. :-\
Er is niks gewijzigd en ik heb net een PB gestuurd en ik kreeg geen foutmelding. Heb je hier nog steeds last van? Kan je mij anders proberen een PB te sturen?
Admin schreef:Er is niks gewijzigd en ik heb net een PB gestuurd en ik kreeg geen foutmelding. Heb je hier nog steeds last van? Kan je mij anders proberen een PB te sturen?
Mijn postvak 'uit' is nu leeg, op 2 berichten na naar dezelfde persoon. Zou het kunnen dat deze misschien teveel berichten in de inbox heeft en het daarom bij mij in 'uit' blijft staan?
De berichten naar anderen zijn nu wel verzonden.
Doranto schreef:Mijn postvak 'uit' is nu leeg, op 2 berichten na naar dezelfde persoon. Zou het kunnen dat deze misschien teveel berichten in de inbox heeft en het daarom bij mij in 'uit' blijft staan?
De berichten naar anderen zijn nu wel verzonden.
Als je een bericht stuurt dan blijft die in je Postvak Uit staan totdat de ontvanger die heeft gelezen. Pas dan wordt het verplaatst naar de Verzonden Items. Dus dat kan wel kloppen. Ik vind alleen die foutmelding nog steeds vreemd, dus daar ga ik nog naar op zoek. Laat maar weten of je die melding weer krijgt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door