Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
Lizzy schreef:Precies! Ik sla een nieuwe weg in. Mijn nieuwe carriere :biggrin2:

Ga je dan ook keutels van Ling over NL verspreiden om je doelgroep wat te vergroten :biggrin2:
Door Angelique
Anne in Duitsland schreef:Kan die foto iets groter, Angelique? Ik zie 'm niet zo goed. :P

Is die huge? Hier ziet die er "passend" uit. Wel groot ja, speciaal voor de 50 plussers :biggrin2:
Door Lizzy
Angelique schreef:Katja's geluksmomen(tje)

Afbeelding

MIjn geluk dat mijn laarzen waterdicht waren....ook na een uur over dit soort paden stampen.
Zonnetje met blub? :biggrin2:

Hebbie nieuwe?
Door Angelique
Lizzy schreef:Zonnetje met blub? :biggrin2:

Hebbie nieuwe?

Ja zonnetje...iets met na de sortbui komt het zonnetje :biggrin2:

Begin van het seizoen al, dus neiuw zijn ze niet meer te noemen, zo zien ze er ook niet meer uit :biggrin2:
Door Siberienne
Ik had eigenlijk mijn geluk(s)momentje vanmorgen. Toen de heren besloten dat ze best aan de andere kant vd sloot konden kijken aan de korte lijn en ik - die nog wakker moest worden) toch nog snel en behendig genoeg was om dan ook maar naar de overkant te springen ;D ;D beter dan languut vooruit in de modder landen...
Door EliScooby
Geluksmomentje vandaag: Mijn nieuwe oortjes voor de telefoon zijn binnen gekomen gisteravond laat. Van de oude deed de rechter het ineens niet meer, dus op zoek naar dezelfde (die in-ears waar je mee dood gegooid word voor een knaak vallen uit mijn oren en zitten niet lekker). Uiteindelijk maar gewoon gekocht bij Samsung, bij Bol.com waren ze namelijk 4 euro duurder. En meteen 2, want Samsung heeft verschillende kleurtjes. Nu dus een rode en een donkerblauwe, hip! :D
Door Kaela
Na maanden max 1,5 km per wandeling zonet 3,2 km met Oscar gelopen. Hij is nu heel moe, en dat is misschien nog wel het grootste geluksmoment. Eindelijk weer eens moe en voldaan!
Door Lil
Na 1,5 week regen was er nachtvorst. Dus kon ik naar veld en bos en heeft Jones eindelijk weer eens los kunnen sjezen.
Door Angelique
Charlie Angel schreef:De verzekering heeft goedkeuring gegeven voor een op maat gemaakte kniebrace! Woensdag gaan ze alles opmeten. Nu alleen nog een kleur uitkiezen.

Fuchsia roze ofzo :P :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door