Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Witlof/grapefruit salade en lasagne.
Morgen Zoervleis(staat in de marinade)met rodekool,spruitjes en aardappelpuree(kweet het moet eigenlijk met patat)en als toetje heb ik een custard langevingerpudding gemaakt
Morgen Zoervleis(staat in de marinade)met rodekool,spruitjes en aardappelpuree(kweet het moet eigenlijk met patat)en als toetje heb ik een custard langevingerpudding gemaakt
- Charlie Angel
- Moderator
- Angelique
- 5-sterren

Hartige taart. Maar hij was net iets te hartig 

Worteltjes met beenham en aardappeltjes in schil uit de airfryer. Wat is dat toch een handig ding.
kaasfondu
Meneer heeft gekookt. Hij had een mixschotel met shoarma en adanakebab, met frieten, pitabroodje, knoflook- en samouraisaus. Vera had een pitabroodje (wat ze niet heeft gegeten) en shoarma. Voor mij incli kofte, durum met doner en sambal en knoflooksaus en baklava toe.
- Pauline
- 5-sterren

Ik heb, heel slim, een rookoven aan Eddie gegeven voor zijn verjaardag (zaterdag). Hij heeft dus vanmiddag köfte met knoflookmuntsaus en roergebakken spinazie met rode paprika gemaakt, was overheerlijk!
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 41
Vegetarische gehaktballen, gekookte aardappelen, spinazie à la bloep en yoghurt met honing toe.
Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
- Charlie Angel
- Moderator
Andijviestamppot met een karbonaadje.
Dat heb ik nou nooit eensMartine-Tom schreef:whahaha dat had ik gister...die drank dan, 1 glaasje en ik had zomaar ineens 3 woonkamers in plaats van 1
Wij hadden vandaag drie in de pan. Nou ja, bij mij is het altijd vier in de pan dat gaat sneller
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Een kimmetje rijst, opgeleukt met spinazie à la Indiër plus gekookt ei. Als ik de keuken nog kan vinden. Heb een halve liter Freibergisch Bockbier op (7,1 % vol.).