Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Gefeliciteerd!
Mijn geluksmomentje. Vandaag weer een afspraak met trajectbegeleiding en die geven je dan weer even dat sprankje hoop dat je nodig hebt om weer verder te gaan.
Door Mowgli
Wakker worden met een slapende kat op je borst, om vervolgens weer in te slapen en later kort wakker te worden omdat dezelfde kat probeert onder het dekbed te komen om zich in je knieholte te nestelen :smitten:
Door Retrievers
5 euro benzine opgereden, 3 uur kwijt die ik nooit meer terug krijg en de baan niet gekregen. ik 'articuleerde' niet goed genoeg, en dat zegt ze tegen een rasechte geboren nederlander :nl: Ik kreeg maar 1 minuut de kans om te vertellen wie ik was en voor de rest moest je stil zijn.
Toen ik thuis was een email gehad voor een sollicitatiegesprek donderdag avond, van een bedrijf waar ik heeeel graag wil werken :wavetowel2: dus boeiend dat ik niet kan articuleren :tease:
en nog een andere die mij belde, maar dat is deur tot deur verkoop, ik weet niet of ik dat wel leuk vindt, maar ik moet er wel naartoe, tja bijstand he ::)
Door Fenixjuh
Gisteren de hele dag gewerkt, maar het belangrijkste :het was licht toen ik wegging en toen ik thuiskwam!! :D

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
Door Anne in Zweden
EliScooby schreef:Vandaag geen 30 kilo hond bedelend naast me op de bank gehad, visite vond het gezellig en ik heb eraan gedacht drinken en eten te verschaffen :biggrin2:
Goed, vooral dat laatste. Wij kunnen nu dus ook probleemloos langskomen? (Twee volwassenen, plus 4 x 30 bedelende kilo's :P :biggrin2: )

Eigen geluksmomentje: Lupi die Max in de woonkamer probeert uit te dagen voor een spelletje rausen. Helaas gaat dat wat lastig momenteel, vanwege de zwemband om d'r hals, maar het feit dat ze wil spelen... :smitten:
Door Monique77
Een verjaardag wandeling maken met Sjors en zijn 2 broers, en dan halverwege een rotweiler reu van 10 maanden tegenkomen die zo onwijs sociaal en vrolijk was (en keurig op gewicht!)
Sjors heeft een wereld feestje gehad met 3 mannen die met hem wilde rennen en spelen !!

Ik kan daar zo blij van worden
Door Lizzy
-Annemarie- schreef:Onze oudste dochter studeert vandaag af! :) *geluksmomentje voor supertrotse ouders*
Wow, ja, dat kan ik me voorstellen! Gefeliciteerd!
Door Shanti en co
Monique77 schreef:Een verjaardag wandeling maken met Sjors en zijn 2 broers, en dan halverwege een rotweiler reu van 10 maanden tegenkomen die zo onwijs sociaal en vrolijk was (en keurig op gewicht!)
Sjors heeft een wereld feestje gehad met 3 mannen die met hem wilde rennen en spelen !!

Ik kan daar zo blij van worden

Gefeliciteerd met Sjors!

Mijn geluksmomentje was van korte duur, een kwartier voordat ik naar huis zou gaan stopte het met regenen :D

...

maar toen ik op de fiets stapte ging het weer vrolijk door en kwam ik zeiknat thuis. :P
Door Charlie Angel
Even een paar dagen rust van werk genomen en zo vanmiddag heerlijk in de Intratuin lopen struinen. Huisje gezellig met plantjes en voor buiten viooltjes en primula's, ziet het er bij de voordeur ook weer gezellig uit. En Charlie lekker moe want die was mee. Dat was een groot geluksmoment vandaag.
En te weten dat ik lieve werkgeefsters heb is ook een groot geluk.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door