Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door EliScooby
Kim_S schreef:Ach, 30 kilo OEB is altijd nog beter dan 80 kilo Ozzy, moet je maar denken :biggrin2:
80 kilo Ozzy dacht waarschijnlijk: Ik knaag wel op jou, hier op de bank, of daar op het kleed, of buiten in het gras, maakt mij niet uit waar. Lekker antwoord op een serieuze vraag ook! Heb weinig zin om met 30 kilo OEB op mijn nek richting DA te sjouwen ofzo :P Het is dan wel niet zo ver, maar lijkt toch veel verder dan. En het is ook zo'n domper op de feestvreugde :biggrin2:.
Door hannabelgje
Vaak snappen honden prima dat er op een andere locatie andere regeltjes gelden en accepteren dat. Omkoopspul vinden ze nooit erg uiteraard.
Gisteravond thee wezen drinken bij corgi vriendin en een denkspelletje geleend voor de Zoë. Men gooien een tennisbal door een gat en dan valt er een snoepje uit. Vandaag al geoefend met het vastpakken van de tennisbal. Zoë is niet zo'n ballenhondje. Maar ze is dol op snoepjes.
Door Kaio
Kim_S schreef:Ach, 30 kilo OEB is altijd nog beter dan 80 kilo Ozzy, moet je maar denken :biggrin2:
Of 180 kilo harige newfs :biggrin2:

een hond snapt wel dat de bank ergens anders niet hetzelfde is als thuis...soms.... :biggrin2:nee serieus meestal is een paar keer nee ergens anders bij de meeste voldoende

Hier waterballet wezen uitoefenen buiten. Daarna 3 geblazen waarbij toch mijn sokken ondanks laarzen nat werden omdat het via mijn broek lekker doorsijpelde. En mochten euh moesten ze in de garage blijven. omgekleed want was zelf ook doorweekt. Daarna mochten ze binnen, ondanks het blazen toch ook binnen waterballet, Want die voeten blijven zeiknat.
Nu met een bakkie thee maar weer even bijkomen...
Tot nu toe nog geen hond op de bank :biggrin2:
Door Kaio
Charlie Angel schreef:Heerlijk met Charlie naar het bos geweest. Totaal een verzopen en bagger hondje, dus ik dach t; kom ik vis even dat oude badjasje uit de kast. Denken jullie dat Charlie er blij mee is? Afbeelding Afbeelding

Afbeelding
Onwijs blij :D ::) >:( :crying:
Door Kim_S
Charlie Angel schreef:Heerlijk met Charlie naar het bos geweest. Totaal een verzopen en bagger hondje, dus ik dacht; kom ik vis even dat oude badjasje uit de kast. Denken jullie dat Charlie er blij mee is? Afbeelding Afbeelding

Afbeelding
Tis een reu hè? :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door