Maar nu het probleem, Pino heeft zeer regelmatig diarree, maar niet constant, het is heel wisselend. zijn vacht ziet er niet uit! Hij heeft zo'n vlassige york vacht, maar hoe ik hem ook borstel (of was met tea tree shapoo) het blijft er hopeloos uit zien. en hij blijft ook redelijk mager ondanks dat hij 200 gram carnibest per dag krijgt (dat is 2x zoveel als hij volgens de richlijn nodig heeft, 20 gr. per kilo lichaamsgewicht).
Ik ben een paar weken geleden eens overgestapt op light, om eens te kijken of hij het daar beter op zou doen (ik heb begrepen dat er in light minder rijst zit). Maar dat maakt dus geen enkel verschil.
Nu wilde ik eigenlijk eens een ander merk uitproberen, maar ik weet niet welke. En mijn gevoel zegt ergens dat dat het niet is, maar wat is het dan wel????
Naar de DA hoef ik niet te gaan, die begrijpt niets van versvoer.

Hij heeft als pup niet zo'n goede start gehad, aangezien hij kennelhoest had toen hij bij ons kwam. (pino is geboren in het asiel, zijn moeder en 19 andere hondjes waren wegens verwaarlozing in beslag genomen bij een of ander volkomen gestoord wijf).
Hij was echt vreselijk aan het hoesten en kreeg een ab kuur van de DA. Niet lang daarna is hij echter ook inge-ent. Ik heb zelf wel eens het idee dat zijn slecht conditie daarmee te maken zou kunnen hebben, maar wat kan ik hier nu nog aan doen?
Ik hoop dat iemand tips voor me heeft, want ondanks dat hij niet dodelijk ziek is ofzo, wil ik gewoon dat hij helemaal gezond is. (zo kan ik geen reclame met hem maken voor kvv of barf

Groetjes,
Daniëlle.