Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Retrievers
ik heb weer een sollicitatiegesprek! :biggrin2:
Hopelijk kan ik 24 of 32 uur per week mensen gaan lastig vallen of ze lid willen worden van een goed doel :smiley6600: (beter dan schoonmakertje spelen :suck_kr: of de bijstand :sadwalk: )
Door Raaf
Retrievers schreef:ik heb weer een sollicitatiegesprek! :biggrin2:
Hopelijk kan ik 24 of 32 uur per week mensen gaan lastig vallen of ze lid willen worden van een goed doel :smiley6600: (beter dan schoonmakertje spelen :suck_kr: of de bijstand :sadwalk: )
Spannend!! Succes....
Door Kim_S
Als je mij maar niet belt :biggrin2:

Succes!!! :D
Door Charlie Angel

Veel succes! :-*

Ah Wodje, you go girl!! :-* :-*
Door Anne in Zweden
Raaf schreef:Afbeelding

Toch de griep gekregen, maar dan omringd zijn door deze heerlijke wezens :smitten:
Mooie foto! Je hebt zelf op de grond uitgeziekt, neem ik aan? :biggrin2:

OT: Lupi mee gehad naar de homeo-da vanmiddag. Heeft zich voorbeeldig gedragen, alle drie de aanwezige dames moeiteloos om de vingers gewikkeld, de chagrijnige testhond keurig bejegend, en het belangrijkste: een hartslag en temperatuur uit het boekje getoond. Voor de ontdekte mijteneitjes (mijteitjes? meitijtjes? maitaitjes?) en de schimmel een spulletje meegekregen. Heb het prettige gevoel dat we nu tenminste de oorzaak gaan aanpakken, ipv aan symptoombestrijding te doen.
Door Raaf
[quote="Anne in Duitsland"]Mooie foto! Je hebt zelf op de grond uitgeziekt, neem ik aan? :biggrin2:

Het was wel schikken op de bank ;)
Dames zijn het niet gewend dat vrouwtje overdag op de bank gaat liggen...maar het was ondanks de griep erg gezellig... :smitten:
Door EliScooby
-Saskia- schreef::cool: Ik heb haar zelfs in slow motion. 2008 - hier was ze bijna 7.

In slow-motion lijkt ze heel snel, maar goed, daar lijk je ook heel goed te kunnen pingelen :biggrin2: En ik twijfelde of ik het zou zeggen toen ik het filmpje met veel geduld uitkeek, maar gelukkig weet je zelf ook dat ze niet goed ballen kon vangen.
Door Shanti en co
Wat een leuke geluksmomentjes/foto's/filmpjes allemaal. :)

Mijn geluksmomentje waren 2 hele blije ratjes toen ze hun verschoonde kooi met overal verstopt eten en snoepjes onderzochte. Oke, het is niet heel moeilijk om hen blij te maken (eten=blijheid) maar toch leuk om te zien.
Door -Saskia-
EliScooby schreef:In slow-motion lijkt ze heel snel, maar goed, daar lijk je ook heel goed te kunnen pingelen :biggrin2: En ik twijfelde of ik het zou zeggen toen ik het filmpje met veel geduld uitkeek, maar gelukkig weet je zelf ook dat ze niet goed ballen kon vangen.
Wat is nou 3 minuten op 14 jaar? :biggrin2:

Ik kan onwijs goed pingelen. M'n carrière als prof-voetballer gemist. Stond steeds een zwart gevaarte in de weg. ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door