1e spoor in het bos, 2e verhard op zeer winderig industrie terrein en meneer werkt gewoon alle kruisingen zelf uit alsof hij nooit anders gedaan heeft

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
smulpaap schreef:Ik ben blij dat ik mijn zwemdiploma hebIk viel altijd in slaap in bad. Er zijn nogal wat verwaterde boeken geweest![]()
Maar voordat ik in slaap val in bad stap ik er maar uit
Lizzy schreef:Ondanks alle ellende had ik gisteren een geluksmomentje. Ik had gisterenavond (lekker handig, zaterdagavond) met spoed Advocate Spot On nodig en Marije en Saskia regelen dat samen 'gewoon' voor me. Schatjes.
-Saskia- schreef:
14 jaar, 3 maanden oud. 10 dagen geleden getroffen door GVS. Ik ben gewoon stiktrots op mijn ouwe taart. #Geluksmomentje #CarpeDiem
-Saskia- schreef:Muts.
Ik wist niet dat ik zo hard kon fietsen.
Lizzy schreef:And beyond! What's new?!
Marije pushed you to your limits?
-Saskia- schreef:Dat is nog eens een geluksmomentje
14 jaar, 3 maanden oud. 10 dagen geleden getroffen door GVS. Ik ben gewoon stiktrots op mijn ouwe taart. #Geluksmomentje #CarpeDiem
-Saskia- schreef:Met hoofdletters
-Saskia- schreef:Dat is een nog leuker beeld dan een ouwe taart die alleen maar slaapt. Wat fijn dat ze gewoon weer loopt! Volgens/voor mij zelfs de eerste keer (op het filmpje net na de gvs na)dat ze lopend op BP voorbij komt. Heb je ook nog filmpjes van toen ze jong was?
EliScooby schreef:Dat is een nog leuker beeld dan een ouwe taart die alleen maar slaapt. Wat fijn dat ze gewoon weer loopt! Volgens/voor mij zelfs de eerste keer (op het filmpje net na de gvs na)dat ze lopend op BP voorbij komt. Heb je ook nog filmpjes van toen ze jong was?
Verstuurd vanaf mijn SM-G925K met Tapatalk