Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
2x mantrailen met Shadow en tjemig wat was mijn mannetje fanatiek en geconcentreerd.
1e spoor in het bos, 2e verhard op zeer winderig industrie terrein en meneer werkt gewoon alle kruisingen zelf uit alsof hij nooit anders gedaan heeft :) ik was zooooo trots en hij had zo'n Plezier! En knock out daarna :) :)
Door Inge en Bono
smulpaap schreef:Ik ben blij dat ik mijn zwemdiploma heb :biggrin2:

Maar voordat ik in slaap val in bad stap ik er maar uit
Ik viel altijd in slaap in bad. Er zijn nogal wat verwaterde boeken geweest ::)
Door -Saskia-
Lizzy schreef:Ondanks alle ellende had ik gisteren een geluksmomentje. Ik had gisterenavond (lekker handig, zaterdagavond) met spoed Advocate Spot On nodig en Marije en Saskia regelen dat samen 'gewoon' voor me. Schatjes.

;D Muts.
Ik wist niet dat ik zo hard kon fietsen. :biggrin2:
Door Lizzy
-Saskia- schreef:

14 jaar, 3 maanden oud. 10 dagen geleden getroffen door GVS. Ik ben gewoon stiktrots op mijn ouwe taart. #Geluksmomentje #CarpeDiem

Ahhhh, kijk haar lopen dan :smitten:

:-*
Door Kim_S
-Saskia- schreef:

14 jaar, 3 maanden oud. 10 dagen geleden getroffen door GVS. Ik ben gewoon stiktrots op mijn ouwe taart. #Geluksmomentje #CarpeDiem
Dat is nog eens een geluksmomentje :smitten:
Door constance.blokzijl
-Saskia- schreef:

Met hoofdletters Afbeelding een GELUKSMOMENTJE
Niet klein te krijgen die Wodka! Topper!
Door EliScooby
-Saskia- schreef:

Dat is een nog leuker beeld dan een ouwe taart die alleen maar slaapt. Wat fijn dat ze gewoon weer loopt! Volgens/voor mij zelfs de eerste keer (op het filmpje net na de gvs na)dat ze lopend op BP voorbij komt. Heb je ook nog filmpjes van toen ze jong was?

Verstuurd vanaf mijn SM-G925K met Tapatalk
Door -Saskia-
EliScooby schreef:Dat is een nog leuker beeld dan een ouwe taart die alleen maar slaapt. Wat fijn dat ze gewoon weer loopt! Volgens/voor mij zelfs de eerste keer (op het filmpje net na de gvs na)dat ze lopend op BP voorbij komt. Heb je ook nog filmpjes van toen ze jong was?

Verstuurd vanaf mijn SM-G925K met Tapatalk
:cool: Ik heb haar zelfs in slow motion. 2008 - hier was ze bijna 7.

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door