Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Shanti en co
Anne in Duitsland schreef:Ooo, wat fijn! Daar wordt een mens gelukkig van, inderdaad!

Hier: toevallig uit het raam van de eetkamer gekeken, zie ik de drie lammetjes van de buren door de wei stuiteren, helemaal happy met zichzelf en het leven. Zo grappig om te zien! Doink - doink - doink! Ze kunnen nog behoorlijk op snelheid komen op die manier, tjonge! :o
Oww lammetjes zijn zo leuk. :D

Mijn geluksmomentje was een heerlijke wandeling met Boekjewoekje die vast vergeten was dat hij een puber is. :smitten:
Door Borke
dinky89 schreef:VL die voor het eerst sinds 2,5 week weer eens echt het huis uit is :D
Zal nu snel naar huis uit het werk anders dan merk ik er nog niets van ::) Maar het is in ieder geval teken dat hij herstellende is :cool:
Dat klinkt ale een groots moment :D
Heeft het zich herhaald?

Zo gezellig vandaag een echt BP geluksmomentje :biggrin2:
Nynke brengt iets bij mij van Chantal en dat moet naar Pauline :biggrin2:

Gezellig bijgekletst en gewandeld en de hondjes gezien van Nynke - schatjes :biggrin2:
Al deze mensen zou ik niet kennen zonder BP :cool:
Door constance.blokzijl
Een heel mooi geluksmomentje; ik zat in de auto, rijd net weg bij de hondenclub en denk; wat is dat nou voor blauw vogeltje naast de auto.
Nou ken ik maar 1 blauw vogeltje dus het moet een ijsvogeltje zijn geweest!
Door Lizzy
Ondanks alle ellende had ik gisteren een geluksmomentje. Ik had gisterenavond (lekker handig, zaterdagavond) met spoed Advocate Spot On nodig en Marije en Saskia regelen dat samen 'gewoon' voor me. Schatjes.
Door dinky89
Borke schreef:Dat klinkt ale een groots moment :D
Heeft het zich herhaald?

Ja, in die zin dat we weekend weer op pad zijn geweest :D Maar nu dus samen ;)
Door dinky89
Ja, echt superblij ondanks dat het nog wel aangepast moest ;)
3 week terug waren we nog bang misschien nooit meer samen te kunnen wandelen omdat zijn enkels alleen maar slechter werden en gisteren konden we enigszins aangepast naar stadion inclusief traplopen :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door