Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Angelique schreef:Dat was vanmorgen al zo hoor..frau leptop :biggrin2:
Ja, maar dat was expres :biggrin2: . Na 2 wijntjes (kleine glaasjes) ben ik out gegaan en om 21 uur mijn bed in gekropen :-X . Om nou te zeggen dat ik vanmorgen om 7 uur weer fris en fruitig naast mijn bed stond.........? Nee.
Door Martine-Tom
Lizzy schreef:GVD. Alweer pizza. En voor het eerst in een maand een glas wijn. Ik kan nou al niet meer zien wat ik tikker :-X
whahaha dat had ik gister...die drank dan, 1 glaasje en ik had zomaar ineens 3 woonkamers in plaats van 1 ;D
Door Kaela
Meneer K kookt weer en ik heb eindelijk zin in eten!!!

Het worden aardappelschijfjes uit de oven en voor mij een kipburger, voor meneer K een vegaburger. Wat appelmoes en salade erbij en klaar zijn we weer.
Door Lizzy
Martine-Tom schreef:whahaha dat had ik gister...die drank dan, 1 glaasje en ik had zomaar ineens 3 woonkamers in plaats van 1 ;D
Wat een troep hee ;D ;D ;D

Vandaag gekookte aardappel met rode kool. En bio balletjes. En vega jus. Ik heb alleen geen trek..... ja, in chips :biggrin2:
Door Jantina
Gisteren op de hengstenkeuring patat en snacks en ook geen boodschappen gedaan dus vandaag Chinese tomatensoep uit zak en Vietnamese loempia's uit de oven. Maar gatver, die hoor je toch eeecht te frituren blijkbaar.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door