Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

koekje schreef:Nu heb ik weinig ervaring met hondenkvv, maar dat hoort niet te meuren. Is het nog wel goed?
Meuren is een groot wordt,maar vanmorgen vond ik dat wel Afbeelding vanavond dezelfde rol en had ik er minder last van.
Of ik had gewoon een gevoelig neusje vanmorgen
Door Radja
constance.blokzijl schreef:Meuren is een groot wordt,maar vanmorgen vond ik dat wel Afbeelding vanavond dezelfde rol en had ik er minder last van.
Of ik had gewoon een gevoelig neusje vanmorgen

Radja kreeg ook kvv,maar dat stonk echt nooit! Nu voor Mazzel ook kvv en dat ruikt best lekker,dus het kan idd aan een gevoelig neusje hebben gelegen ;)
Door koekje
Vandaag toch nog best een actieve dag geweest. De kabouter sliep gelukkig best lang, dus ik hoefde er niet heel vroeg uit. De laatste paar uur lag ze wel klittenband tegen me aan, met geregeld een tiet in de mond, dus dat was voor mij wat lichter slapen.
Daarna uit bed en kabouter van eten en drinken voorzien en toen voor de televisie geparkeerd. Kattenbak schoongemaakt, halletje geveegd (er had een bepaald rood iemand de halve bak leeggeschept, drol incluus), gestofzuigd, met de stoomreiniger langsgeweest.
Toen zelf even wassen en aankleden, was gesorteerd en aangezet. Kind had op de valreep nog even stevig gescheten, maar hoefde gelukkig niet ineens in bad.
Daarna een karrenvracht boodschappen gedaan en na het kasten inruimen even wat gegeten. Was in de droger gegooid. Kind wilde uiteindelijk wel een middagdutje doen na even samen met de duplo gespeeld te hebben. Even opgeruimd en toen ben ik ook gaan liggen. Toen wel dieper geslapen, want ik hoorde meneer pas toen hij de keuken binnenkwam en niet de auto en ook niet dat hij naar de wc ging.
Kind weer wakker en van snackje en beker voorzien en samen televisie gekeken tussendoor en toen samen gaan koken, katten eten gegeven, opruimen en afwassen (vaatwasser is weer kapot en meneer roept al een week dat hij een nieuwe heeft besteld).
Nu moet ik nog 3 wassen vouwen en in de kasten leggen. Strijk is voor een ander moment. Eigenlijk ben ik heel moe.
Meneer riep net dat het kind een bijna vol pak pampers had leeggehaald. Ik zei dat hij het maar terug moest doen. Dat kan hij immers ook.
Eigenlijk heb ik ook hele zere voeten, handen en rug.
Door cj
Net terug van een David Bowie middag, goede docu Sound and Vision. Beetje jammer dat er 2 oude vellen achter me de hele tijd aan het meezingen waren.
Saskia
Door koekje
cj schreef:Net terug van een David Bowie middag, goede docu Sound and Vision. Beetje jammer dat er 2 oude vellen achter me de hele tijd aan het meezingen waren.
Saskia
;D

Maar fijn dat je het toch naar je zin hebt gehad :biggrin2:
Door Kaela
Voor het eerst in meer dan een week weer aan tafel gegeten. Crisis wat een pittig griepje.

Oscar heeft 1 nacht mee gedaan met ziek zijn. Toen mocht ie bij mij slapen en hebben we de hele nacht samen liggen rillen, zuchten en steunen. Hij knapte gelukkig de volgende dag alweer op.
Door tessa
et een stuk gelopen met de honden maar was helemaal uit mijn hum, Had net daarvoor een (heel echt uitziend) mailtje gehad van iemand die beweerde dat ik tegen haar auto aan had gezeten gisteren. Ik vertrouwde het toch niet helemaal en heb het schadeformulier dat in de bijlage stond niet geopend maar een mailtje terug gestuurd met de vraag om meer specificaties te sturen (lokatie, tijd ed)
Maar het zat me tijdens de wandeling helemaal niet lekker, ondanks dat ik zo goed als zeker wist dat ik gisteren niks had geraakt, maar je gaat toch twijfelen en het zou om een flink bedrag aan schade gaan. Maar toen ik thuis kwam had ik een mail binnen van die betreffende persoon dat er uit haar naam 300 van deze mailtjes verstuurd waren, haar computer was gehacked. PPPFFF, voor haar heel vervelend maar wat was ik opgelucht!!, Sorry hondjes voormijn slechte humeur :-[ :-[
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door