Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mowgli
Wat ziet Lupi er al goed uit Annemarie :D En dat pas na anderhalve week. Kan inderdaad alleen maar liggen aan die stiekumme naspartijen van haar :biggrin2:

Beterschap aan alle zieke / geblesseerde dieren en baasjes . Ik duim voor een voorspoedige genezing :-*

OT: Ik had een late dienst vanavond, ben nu bezig de laatste dingen in mijn koffer te proppen. Morgen zit ik om 12:00 uur het vliegtuig naar Amsterdam, omdat ik komende zaterdag met een minor literatuur vertalen begin. Deze kan ik op afstand doen, maar er is een bijeenkomst van twee uur waar ik graag bij aanwezig wil zijn (is niet verplicht). De andere drie dagen kan ik heerlijk mijn familie knuffelen :smitten:
Laatst gewijzigd door Mowgli op do 04 feb 2016, 00:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Radja schreef:WOW Anne,ik zie al behoorlijk wat verschil,vacht begint ook te glimmen! Echt ook hier blij voor jullie en dat verdient die arme schat ook! lupi heeft echt een fantastische gouden mand bij jullie gekregen! Hoop wel dat de jeuk snel overgaat,want dat kost mega veel energie en Lupi heeft het eten nodig om weer op normaal gewicht te komen! Sterkte en beterschap met de jeuk! Geef Lupi maar een dikke knuffel van mij! :-*
Doe ik! Op zich zit ze niet de hele tijd te krabben of te bijten of zo, maar als ze de kap niet op heeft, en ze bijt dan, dan ontstaat er ook meteen een flinke plek. Ik dacht gisteren na de ochtendwandeling in de regen: even snel de andere honden drogen, dan Lupi. In die vijf minuten had ze zich al open gelikt aan d'r kont. Maar wanneer ze de kap wel op heeft, krabt ze eigenlijk nauwelijks. Volgende week ga ik maar naar de homeopatisch da met d'r, eens kijken wat die kan doen.

@Mowgli: goede vlucht morgen! En geniet maar lekker van het samenzijn met je familie! :-*
Door eelke
Vind ik net Nijn dood in zijn hok :( gisteren nog bekeken en ik vond zijn bek er eindelijk een stuk beter uit zien! Ik dacht, dit weekend nog eens goed kijken, en dan een mail naar op opvang voor een vriendin. Hoeft niet meer :( en ik moet NU naar mijn werk. Nou zeg.
eelke schreef:Vind ik net Nijn dood in zijn hok :( gisteren nog bekeken en ik vond zijn bek er eindelijk een stuk beter uit zien! Ik dacht, dit weekend nog eens goed kijken, en dan een mail naar op opvang voor een vriendin. Hoeft niet meer :( en ik moet NU naar mijn werk. Nou zeg.
Oh bah Eelke, wat verdrietig, sterkte. :-*
Door Angelique
eelke schreef:Vind ik net Nijn dood in zijn hok :( gisteren nog bekeken en ik vond zijn bek er eindelijk een stuk beter uit zien! Ik dacht, dit weekend nog eens goed kijken, en dan een mail naar op opvang voor een vriendin. Hoeft niet meer :( en ik moet NU naar mijn werk. Nou zeg.

Idd nou zeg :(
Door Nynke
Jakkes wat naar Eelke !!!

OT: Ik ben een sponsorwandeling aan het plannen, samen met Martine. Niet komend weekend maar het weekend daarna gaan we proefwandelen. Ik ben nog herstellende van een longontsteking.
Door -Saskia-
Oh getsie, verdorie, bah! :'(
Veel sterkte Eelke... :bigarmhug: Stom. :'(
Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door