Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
MarijeEnBoomer schreef:Misschien zit ie volgende keer stil zodat ik hem kan filmenJa, maar dan nog is het alleen geldig als je daar van uit je dak gaat Marije, snap dat dan!
Lizzy schreef:En Sas, Pino vliegt niet snelDit was DelftseSuperPino he?
tt-tjes schreef:Gelukzalig zitten kijken naar het spel van Chendo en Balou wat minstens een kwartier duurde. Zo lang geleden.Dat is genieten ja!
Mowgli schreef:Om 21:45 éindelijk klaar zijn met werken, wetende dat ik de volgende dag om dat tijdstip weer bij mijn ouders op de bank zitAanbieding
BusKay schreef:Hahahaha! Bedankt voor het meedenken *smak*. Helaas reis ik alleen met handbagage, dus geen plaats voor de capucijnets
Aanbieding
tt-tjes schreef:Gelukzalig zitten kijken naar het spel van Chendo en Balou wat minstens een kwartier duurde. Zo lang geleden.Ooo, wat fijn! Daar wordt een mens gelukkig van, inderdaad!
Anne in Duitsland schreef:Ja dat is ook zo leuk om te zien. Wordt je zelf vrolijk van.
Hier: toevallig uit het raam van de eetkamer gekeken, zie ik de drie lammetjes van de buren door de wei stuiteren, helemaal happy met zichzelf en het leven. Zo grappig om te zien! Doink - doink - doink! Ze kunnen nog behoorlijk op snelheid komen op die manier, tjonge!