Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Heftig om het zo te zien en goed van je om het te filmen, belangrijk om het gezien te hebben.
Ik zou ook geneigd zijn om in gedachten al afscheid te nemen, want het ziet er hopeloos uit!

Ik ken een kat die nog veel slechter liep, die was 19 toen dat begon. Wij dachten dat het een kansloze missie was.
Zij liep schuin naar voren, alsof ze bijna dwars liep. Dat is later helemaal goed gekomen.

Soms vallen dingen mee, ik duim dat Wodje er weer snel van bijkomt!
Oh man! Heftig hoor, ik zou ook inderdaad denken dat ik afscheid zou moeten nemen!

Ik snap dat het zweet in de bilnaad stond, denk dat ik overal zweet zou hebben

Maar echt wel veel verbetering hoor! Fijn dat je dit gedeeld hebt want ik had dus totaal geen benul of ooit gehoord wat GVS was/is!

Beterschap voor Wodka en we duimen dat de stijgende lijn voort zet
Hier een filmpje van een hond met draaiende ogen
Bij Noa ging het er nog veel wilder aan toe

Ik was in de keuken bezig geweest en zag Noa in de kamer staan , met haar achterwerk naar me toe
Totdat ik haar ogen zag :-X

Ik had me allang al ingelezen op allerlei ouderdomskwalen ( de rest van de grote(re) honden zijn hier niet zo oud geworden )
En toch schrok ik me op dat moment ook echt helemaal rot

Ik had het nog nooit gezien, maar jezus wat heftig, kan me voorstellen dat de angst hoog zat zeg. Ik blijf duimen dat Wodje vooruit blijft gaan, een dikke knuffel voor je lieffie.

Ook voor Marije een knuffel! Ik vind het zo mooi om te lezen hoe jullie er voor elkaar zijn, jullie zijn pracht meiden!
Door BusKay
Ja herkenbaar..

Met onze Azor was het heftiger... hij draaide compleet op zijn rug en kon niet overeind...
Binnen een kwartier had ik hem op de tafel bij de dierenarts waar hij een injectie met prednison kreeg en rustiger werd..
Herstel volgde inderdaad erg snel... 1e dag verlamd op de achterhand en de volgende dag liep hij weer...
Ach jee.
Wat een schrik, je lieve oude besje. Dan denk je daar gaat ze. (dat was bij ons helaas echt zo, dus ik herken je gevoel)
Je ziet vooruitgang in de filmpjes. (wat goed dat je die neemt)
En wat een geluk dat je Marije 'hebt'. Sterkte.
Met al dat klussen niet zo vaak online geweest, dus deze heb ik gemist. Heftig hoor! Pfff.
Voor zover ik weet krijgen de meeste honden maar 1x zo’n aanval, maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen die de regel bevestigen. Ik hoop dat Wodka niet zo’n uitzondering is.
Goed om dit te tonen! Een mens kan maar beter voorbereid zijn op zulke gebeurtenissen, zodat de paniek niet de overhand krijgt. Als vrouwtje van twee kerngezonde honden van 12 en bijna 12 sta ik er zelden bij stil dat er ineens een omslag kan komen in hun gezondheid. Ben blij dat ik nu gezien en gelezen heb wat er bij GVS komt kijken. Dank!
Zojuist terug van de dierenarts. Met vlag en wimpel door de post-GVS-APK. :D

De DA vertelde dat het onbekend is het precies veroorzaakt, wel dat het vooral bij (grote) honden boven 12 jaar en beduidend vaker bij teven voorkomt. Vooral dat laatste was nieuw voor mij. Ze kunnen er inderdaad eigenlijk niets mee, behalve een prik tegen misselijkheid, als zich dat voordoet.

Enniewee: ik haal weer een beetje opgelucht adem, vond het verdomd spannend om met haar naar de DA te gaan, maar ben blij met zijn oordeel over de gezondheid van Wodka. Er zit een nieuwe anabolen-prik in en we doen gewoon nog een rondje Carpe Diem. :)
-Saskia- schreef:Zojuist terug van de dierenarts. Met vlag en wimpel door de post-GVS-APK. :D

De DA vertelde dat het onbekend is het precies veroorzaakt, wel dat het vooral bij (grote) honden boven 12 jaar en beduidend vaker bij teven voorkomt. Vooral dat laatste was nieuw voor mij. Ze kunnen er inderdaad eigenlijk niets mee, behalve een prik tegen misselijkheid, als zich dat voordoet.

Enniewee: ik haal weer een beetje opgelucht adem, vond het verdomd spannend om met haar naar de DA te gaan, maar ben blij met zijn oordeel over de gezondheid van Wodka. Er zit een nieuwe anabolen-prik in en we doen gewoon nog een rondje Carpe Diem. :)
Hè, fijn! Hartspier kan weer ontspannen, wijntje erbij, voetjes op tafel. Zo hoort het!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door