Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Anne in Duitsland schreef:
Verder gebeurt het me vaak dat niet alleen het ontvangen bericht wordt geciteerd, maar ook de tekst waarop dat bericht een reactie was. Om het wat duidelijker te maken: ik stuur jou een bericht (1). Jij stuurt mij een antwoord (2). Ik wil op jouw antwoord reageren (= bericht 3 schrijven), druk op het icoontje ", en zowel de tekst van (1) als van (2) verschijnt in (3).
Dat heb ik ook gemerkt en vind ik ook niet erg handig...
Lida. S schreef:Hoe plaats ik nu een foto? Ik doe (volgens mij) precies wat ik moet doen, maar het lukt niet. Ik klik op'tinypic', vervolgens op bladeren, ik klik op de foto die ik wil laten zien, dan op uploaden. Hij zegt dan dat hij bezig is en dan komt er opeens: error 503 service unavailable. Wat doe ik fout?

Zo te lezen nix.
Misschien ligt tinypic plat.
Lida. S schreef:Hoe plaats ik nu een foto? Ik doe (volgens mij) precies wat ik moet doen, maar het lukt niet. Ik klik op'tinypic', vervolgens op bladeren, ik klik op de foto die ik wil laten zien, dan op uploaden. Hij zegt dan dat hij bezig is en dan komt er opeens: error 503 service unavailable. Wat doe ik fout?
Waarschijnlijk is het te druk op de server.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door