Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Charlie Angel schreef:Fijn dat er geen nare dingen uitgekomen zijn, maar nu weet je nog niets natuurlijk.
Misschien gooi ik mensen door elkaar, maar had jij niet Crohn? :-\
Nee dat ben ik niet. Nou ja, nog niet :P Ooohhhh heb al best in de rats gezeten over glunten-allergie enzo, daar gaat m'n brouwerij ::)

Man man wat een soap. Bel ik het ziekenhuis van mijn eigen arts, kan ik daar pas in juli terecht. Jot, tot die tijd stop ik wel gewoon ff met eten joh.
Dan maar de ziekenhuizen hier in de buurt. Over 5 weken op zijn vroegst. Ja, da's beter als juli maar om nou nog 5 weken zo door te emmeren... dus huisarts weer opgebeld die in zijn systeem de wachttijden zou checken, had ik net mail van, op de andere locatie een wachttijd van enkele dagen :biggrin2: is dezelfde organisatie en zijn dezelfde artsen. Ziekenhuizen zitten op een kwartier rijden van elkaar ;D man man man wat is het goed geregeld dan he in de zorg. Nah ja, morgen maar even bellen om te checken, want een afspraak heb ik nog niet, maar hee, wat een soap weer zeg.
Door eelke
dinky89 schreef:Vermoed ook dat dat de reden was dat huisarts hier vl maar naar de spoedeisende hulp stuurde voor onderzoek ;)
Nou echt he! Daar zat ik ook al over na te denken. Maar dat is toch stom! Veel duurder! (lijkt mij) en dit is dezelfde organisatie, met dezelfde artsen, hoe veel zorgkosten zou het wel niet schelen als je elkaars agenda's of alleen al maar wachttijden in kunt zien? Ik bedoel, hier zou dan zeker 4 weken tussen zitten, 4 weken eerder diagnosticeren kan kei veel schelen. Geld en gezondheid. Ik word er pissig van.
Door dinky89
Kan ik me voorstellen hoor Eelke!
Wordt er hier ook wel beetje idioot van. Arts zei vorige week dinsdag op cso dat er van medicijn gewisseld moest worden. Hoorden er maar niets over, alleen controle afspraak via de post op zaterdag (voor 9 februari). Vl belt dus gisteren maar naar nummer op de brief van de poli over hoe het nu zit met medicijnwissel en diagnose omdat er nog wat discussie over was vorige week dinsdag. Krijgt als antwoord dat hij dat volgende week wel zal horen ::)
Nou gaat het inmiddels eindelijk wat beter met ontsteking in zijn beide enkels (speelt sinds eind december) en was wissel medicijnen van diclofenac naar naproxen om te kijken of dat beter aan zou slaan (dus nsaid voor nsaid) maar toch.......
Door koekje
eelke schreef:Nou echt he! Daar zat ik ook al over na te denken. Maar dat is toch stom! Veel duurder! (lijkt mij) en dit is dezelfde organisatie, met dezelfde artsen, hoe veel zorgkosten zou het wel niet schelen als je elkaars agenda's of alleen al maar wachttijden in kunt zien? Ik bedoel, hier zou dan zeker 4 weken tussen zitten, 4 weken eerder diagnosticeren kan kei veel schelen. Geld en gezondheid. Ik word er pissig van.
Hier kijken ze wel in elkaars agenda hoor. Ik moest laatst even naar de orthopeed om een mogelijk behandelplan te bespreken nav verschillende onderzoeken. Eerste mogelijkheid voor afspraak was week later in Rsd, week daarop gewoon hier. Voor mij geen spoed en ik kan daar niet goed zelf naartoe met ov, maar de optie was er wel.
Door koekje
typen op de telefoon (jaja, ook ik heb tegenwoordig een smartfoon en we hebben ook gewoon wifi) is verre van ideaal. Het kind heeft de snijplank ingepikt. Misschien eens kijken voor eentje voor haarzelf. Houten puzzels voor je tweede verjaardag zijn immers zo 2015 :P
Door pluk
eelke schreef:Nou ik heb dus al bijna 2 maanden maag en darmklachten. En die heb je nou net nodig voor friet en bier :P
Net daarvoor een AB kuurtje gehad misschien? Heeft vriendlief vorig jaar maanden van mogen "nagenieten" :-X
Door koekje
Altijd hetzelfde.
Meneer kwam net thuis en ging in zn hok zitten. Even later kwam hij snel naar binnen om naar de wc te gaan. Ik zit net in de keuken, bij te komen van de speelgoedzooi opruimen, was hij klaar en kwam zn handen wassen.
En altijd krijg ik dan een hele uiteenzetting over zijn kaksessie. Hoeveelheid, consistentie, aandrang vooraf, lanceersnelheid, stank, hoeveelheid verbruikt wcpapier, etc.
En dat allemaal zonder dat ik erom vraag. Het komt helemaal uit hemzelf :facepalm:
koekje schreef:Altijd hetzelfde.
Meneer kwam net thuis en ging in zn hok zitten. Even later kwam hij snel naar binnen om naar de wc te gaan. Ik zit net in de keuken, bij te komen van de speelgoedzooi opruimen, was hij klaar en kwam zn handen wassen.
En altijd krijg ik dan een hele uiteenzetting over zijn kaksessie. Hoeveelheid, consistentie, aandrang vooraf, lanceersnelheid, stank, hoeveelheid verbruikt wcpapier, etc.
En dat allemaal zonder dat ik erom vraag. Het komt helemaal uit hemzelf :facepalm:
Christene. Waarom doet hij dat? :o

Andere vraag: hoe bevalt je stoomreiniger?! :D
Door koekje
Anne in Duitsland schreef:Christene. Waarom doet hij dat? :o

Andere vraag: hoe bevalt je stoomreiniger?! :D
Het is een man. Hij vindt het ook grappig als hij een scheet laat.
Totdat ik er eens een laat. "Dat hoort niet, want je bent een meisje!"

De stoomreiniger is geweldig! Voorheen gebruikte ik een oude black&decker steammop, maar die heb ik met alle liefde aan schoonzus geretourneerd.
De kärcher is praktischer en lichter in gebruikt en heeft meer opties en mogelijkheden, maar doet het ook beter.
Ik denk dat jij er ook 1 nodig hebt. Wij hebben overigens een sc3 met voet met klemmetjes, zodat er alle soorten doeken omheen passen, maar ik zag al online dat een extra doekenset zo duur niet hoeft te zijn. Geen schoonmaakmiddelresidu waar honden en katten inlopen, geen chemische schoonmaakmiddelenlucht en het doodt zeker te weten germs! Is dus ook handig voor je barfaanrecht, op vol power geeft hij echt veel en hete stoom. Ik doe er gedemineraliseerd water in, maar er zit een ontkalkdinges in zn waterreservoir, dus gewoon kraanwater kan ook.
Ik kan hem iedereen aanraden :)
Door Angelique
Ik vind zo,n stoomreiniger ook onmisbaar.

Vanmiddag met Angels naar de da. Die heeft de halve nacht lopen spoken. Duidelijk buikpijn, misselijk, boeren en niet goed kunnen gaan liggen. Nu is ze brak (ik ook) en wilde geen koekje en loopt heel wankelig. :(
Door -Annemarie-
Angelique schreef:Vanmiddag met Angels naar de da. Die heeft de halve nacht lopen spoken. Duidelijk buikpijn, misselijk, boeren en niet goed kunnen gaan liggen. Nu is ze brak (ik ook) en wilde geen koekje en loopt heel wankelig. :(
Getsie Lique, dat klinkt naar. :( Sterke voor jullie! :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door