Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door koekje
Op de ontdooistand in de magnetron? Zacht programma in de wasdroger?

De kabouter en ik hebben een gat in de dag geslapen, het was hoognodig. We gingen er pas uit toen de grote wekker buiten afging. Nu ga ik een paar uur vertraagd aan mn poetsochtend beginnen *niet-hobby*
Door eelke
hannabelgje schreef:Kun je niks met een föhn ofzo Eelke?
Ja ik heb de waterblazer er uiteraard ook al in gehad, maar dat is meer iets voor de laatste fase denk ik. Nu ieder half uur de proppen krant verwisselen. Ooit komt het goed, maar niet vandaag :) Dan maar even geen bos.
Door hannabelgje
Je kunt er ook iets van kattenbakkorrels instrooien, die nemen ook goed vocht op. Wel de houtkorrels, anders krijg je het er nooit meer uit. Of houtvezel ofzo. Geeft een waterblazer ook echt warme lucht?
Door dinky89
Kranten nemen maar heel beperkt vocht op.
Ik zou eerder in de weer gaan met keukenrol of heel gekke gedachte maandverband omdat die beter vocht opnemen dan kranten ;)
En neem aan dat je ze ook bij de kachel hebt staan en die aan staat?
eelke schreef:Ja die heb ik al helemaal gelezen. ;) Leer vind ik gewoon onhandig, ik wil ze gewoon bij de kachel kunnen drogen, niet hoeven vetten etc.
Enige onhandige van deze is dat het zooltje er niet uit kan. Maar ze zijn nu ook wel echt helemaal doorweekt geraakt. Ze wegen nu 3 keer zwaarder dan normaal :biggrin2:
Misschien moet ik eens kijken bij een auto zaak voor van die ontvochtigingszakjes voor in je auto die je daarna weer kunt drogen en hergebruiken.
https://www.agradi.nl/chuva-britt-gevoe ... art-40.htm Binnenvoering kan er uit. En uitgewrongen worden. En dan over de verwarming.
Weet ik toevallig ::)
Door eelke
Inge en Bono schreef:https://www.agradi.nl/chuva-britt-gevoe ... art-40.htm Binnenvoering kan er uit. En uitgewrongen worden. En dan over de verwarming.
Weet ik toevallig ::)
Aha! En lopen ze ook wel aardig?
dinky89 schreef:Kranten nemen maar heel beperkt vocht op.
Ik zou eerder in de weer gaan met keukenrol of heel gekke gedachte maandverband omdat die beter vocht opnemen dan kranten ;)
En neem aan dat je ze ook bij de kachel hebt staan en die aan staat?
Ja en ja :)

Keukenrol kan ook inderdaad. Maandverband lijkt me ingewikkeld met al dat geplak haha.
Door eelke
Dan ga ik ze eens bestellen! Gek, bij 'laarzen' staan zeer niet tussen op de site, maar ze zitten in mijn mandje nu.

Oh ja, beetje dikke zolen ook wel? Zo erg als je elk takje en eikeltje voelt onder je voeten.
Toen ik er op zocht, kon ik ze ook niet vinden. Ik kreeg de naam door en toen ik daar op googelde werd ik doorgelinkt naar Agradi. Beetje vreemde webshop af en toe ;)

Ff gecheckt; zool is 2cm, bij de hak 2,5cm. Takjes voel ik niet. Ik kan mij zo voorstellen dat eikelbalanceren wat voelbaarder is :biggrin2:
Door Angelique
eelke schreef:Aha! En lopen ze ook wel aardig?

Ja en ja :)

Keukenrol kan ook inderdaad. Maandverband lijkt me ingewikkeld met al dat geplak haha.

Je hoeft he tplakkertje er natuurlijk niet vanaf te halen :biggrin2: Je kan ook ene luier jatten van neefjelief. Een schone dan natuurlijk :P :biggrin2:
Door zurca
eelke schreef:Neee het water is er bovenlangs ingelopen. Mijn broek was zo door en door nat dat het daardoor naar beneden mijn laarzen in sijpelde :)
Ahhh zoooo nu snap ik 'm :biggrin2:

Ik lees net dat je mijn "oplossing" al hebt toegepast, namelijk een 2de paar laarzen kopen ;D
Door eelke
Angelique schreef:Je hoeft he tplakkertje er natuurlijk niet vanaf te halen :biggrin2: Je kan ook ene luier jatten van neefjelief. Een schone dan natuurlijk :P :biggrin2:
Ik gebruik always en dan is het plakkertje ook meteen de verpakking dus dat wordt een geprul.

Maar ik ga die andere gewoon bestellen, kunnen deze op het gemak drogen. Als ik tenminste heel de webshop bekeken heb want er is zo veel en vanaf 40,- gratis verzenden ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door