Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
-Saskia- schreef:Hahaha, ik las eerst "gekookte" salade.
Uiteraard gekocht, hoe de f*ck maak je dat? Never mind. ::)
Uhm, reepjes sellerie met een sausje? ::) :biggrin2:

Als je nou een Kimmetje pasta maakt, hoef je de rest van de week niet meer na te denken over wat je moet eten :biggrin2:
Door -Saskia-
Kim_S schreef:Uhm, reepjes sellerie met een sausje? ::) :biggrin2:

Als je nou een Kimmetje pasta maakt, hoef je de rest van de week niet meer na te denken over wat je moet eten :biggrin2:
Nah, het zijn crackers met hagelslag geworden. Variatie is key. :cool:
Door Mowgli
BusKay schreef:Wat mensen al niet doen om niet te hoeven koken hè... Bellen ze gewoon bij de buurman an... :(
Sterker nog: ik kreeg van mijn Schatzi de instructie per Whatsapp dat ik naar de buurman moest komen vanuit mijn werk. Was hij mooi onder zijn kookbeurt uitgekomen ;D

Vandaag moest mijn Schatzi ook koken, omdat ik hard aan mijn vertaling moest werken ter voorbereiding van mijn minor literair vertalen die volgende week begint. We aten gebakken aardappels met gebakken vis en gemengde diepvriesgroenten die al met zo'n kruidensaus uit de zak kwamen.
Door BusKay
Mowgli schreef:Vandaag moest mijn Schatzi ook koken, omdat ik hard aan mijn vertaling moest werken ter voorbereiding van mijn minor literair vertalen die volgende week begint.
Ga ervan uit dat dit goed gaat komen... SUC6!!

OT: Halscreb met chutney van courgette, rode kool met rennetjes en aardappelpuree... owjaa tussendoor nog even een chocolademousse gemaakt met een ???likeurtje (cadeau van één van mijn cursisten "koken voor mannen") en straks afgemaakt erop met een lepeltje mascarpone met fijngemalen gember erdoor.
Door Mowgli
Mijn Schatzi kookt warmt vanavond op: spirelli met Barilla tomaten-basilicumsaus. Ik hoor net dat hij per ongeluk bolognesesaus heeft gekocht. Dus spirelli met bolognesesaus van Barilla.
Door dinky89
Mowgli schreef:Sterker nog: ik kreeg van mijn Schatzi de instructie per Whatsapp dat ik naar de buurman moest komen vanuit mijn werk. Was hij mooi onder zijn kookbeurt uitgekomen ;D

Vandaag moest mijn Schatzi ook koken, omdat ik hard aan mijn vertaling moest werken ter voorbereiding van mijn minor literair vertalen die volgende week begint. We aten gebakken aardappels met gebakken vis en gemengde diepvriesgroenten die al met zo'n kruidensaus uit de zak kwamen.
Hahaha, dat zou ook zomaar een actie van mij kunnen zijn als niet keukenprinses ;D

Hier was het vandaag krieltjes met kipkrokantschnitzel en prei met kerriesausje (waarbij vl met zijn neus zocht ipv ogen naar pakje kerriesaus ::) het blijft natuurlijk toch een man )
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door