Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Anneloog schreef:Stampot rauwe andijvie met uitgebakken spekjes erdoor en een gehaktbal in jus erbijNaar mijn weten gaat er bij ons geen azijn doorheen (bij stamppot boerenkool wel).Ik weet niet of anderen het ook doen maar ik doe met stamp rauwe andijvie altijd een scheut witte azijn erdoor om de boel wat frisser te maken en een flinke lading verse peper.
dinky89 schreef:Naar mijn weten gaat er bij ons geen azijn doorheen (bij stamppot boerenkool wel).Oke bij de stampot boerenkool gaat hier altijd een flinke lepel aromat door en geen azijn.
Wel gaat er altijd beetje mosterd door en volgens mij zat er vandaag ook kerrie doorheen.
Met de spekjes wordt ook altijd nog uitje meegebakken en gaat samen met deel van het vet door de gestampte aardappels om het smeuïg te maken.
Wij doen er niet nog eens extra jus en gehaktbal bij ;-)
Mowgli schreef:Bij onze buurman gegeten: tagliatelle met kipstukjes in roomsaus en rote Grütze met Deense vanillesaus toe.Wat mensen al niet doen om niet te hoeven koken hè... Bellen ze gewoon bij de buurman an...
-Saskia- schreef:Crackers met selleriesalade. Ik had geen zin in kaas.Toch wel gekochte salade hè?
Kim_S schreef:Toch wel gekochte salade hè?Hahaha, ik las eerst "gekookte" salade.![]()
OT: heb een snaai-dag. Vanavond dus hamburgers met friet of zo. En als toetje iets met chocola en slagroom. Of zoiets