Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Berichtje gekregen dat een keer bloed hoesten mogelijk was, was een aardige infectie. Kwam het vaker voor moest Brutus en mijn broertje dus terug komen.
Broerlief heeft geregeld dat hij wat eerder naar huis mag vandaag.
Vind het zo sneu voor allebei!
Door eelke
constance.blokzijl schreef:Zit je dan in Oostenrijk, 1000 kilometer van huis, en Brutus is ziek. Die is bij mijn broertje en gister is hij al met Brutus naar de DA geweest. Nou is onze bolle niet zo makkelijk bij de DA, dus René (onze dierenarts) kwam tot de conclusie dat het een keelontsteking/luchtweginfectie was. Dus kuur mee gekregen. Vanmorgen een paniek berichtje van mijn broertje dat Brutus bloed had gehoest.... Dus die belt zo de DA, voelt zich mega schuldig omdat hij van 9 tot 13 moet werken vandaag, ik verwacht niet van hem dat hij vrij regelt, en wij zitten zelf 1000 kilometer weg. Pffff, mijn skivakantie is zo echt minder leuk!
Zo het zit jullie niet mee he met die vakantie :-\

Vanmorgen van half 9 tot half 1 cursus. Half 9 is echt heel vroeg voor mij :-[ verder moet ik vandaag gewoon de rest van mijn dienst draaien, maar 1 afzegging, dus wat verzet en nu hoef ik pas om half 4 weg ipv half 3, dus kan ik zo nog, met dit heerlijke weer, ff naar het bos! :D
Door EliScooby
Vandaag met Liza in het kader van de maand van het gebit naar de gratis gebitscontrole geweest bij de DA. Ik had wat twijfels omdat ze af en toe niet wil eten of maar een klein beetje. Maar ze is met vlag en wimpel geslaagd. Hij zag niet vaak dat katten zo'n mooi schoon gebit hebben. Op de achterste kiezen wat tandsteen, maar niet de moeite van het schoonmaken waard. Toen even kijken hoe oud ze was, OH, 8,5! Toch meteen maar even compleet nakijken en nergens te merken dat ze bijna halverwege is :D Heb maar aangegeven dat ik haar wel wat vaker iets te kluiven zal geven :biggrin2: Gewicht was perfect gewoon, niet te mager, niet te dik, 3,8 kilo. Daar mocht ik vaker mee langskomen.

#trotsekattenpapa
Door Radja
EliScooby schreef:Vandaag met Liza in het kader van de maand van het gebit naar de gratis gebitscontrole geweest bij de DA. Ik had wat twijfels omdat ze af en toe niet wil eten of maar een klein beetje. Maar ze is met vlag en wimpel geslaagd. Hij zag niet vaak dat katten zo'n mooi schoon gebit hebben. Op de achterste kiezen wat tandsteen, maar niet de moeite van het schoonmaken waard. Toen even kijken hoe oud ze was, OH, 8,5! Toch meteen maar even compleet nakijken en nergens te merken dat ze bijna halverwege is :D Heb maar aangegeven dat ik haar wel wat vaker iets te kluiven zal geven :biggrin2: Gewicht was perfect gewoon, niet te mager, niet te dik, 3,8 kilo. Daar mocht ik vaker mee langskomen.

#trotsekattenpapa

Ga je gewoon in Deventer naar de sterkliniek? Ik ben daar ook bij Mazzel geweest,op de zandweerd,maar wat een leuke,fijne DA is Henk!!

Je mag een hele trotse kattenpaps zijn! :D
Radja schreef:

Ga je gewoon in Deventer naar de sterkliniek? Ik ben daar ook bij Mazzel geweest,op de zandweerd,maar wat een leuke,fijne DA is Henk!!

Je mag een hele trotse kattenpaps zijn! :D
Eh, nee, dat is iets te ver weg. Henk (Pot) is een toppertje. Ben gewoon in de buurt geweest.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925K met Tapatalk
koekje schreef:Ik trok net een witte haar uit mn hoofd. Hij was zeker 35 cm.
:bejaardemetrollatorsmiley:
Ik heb 10cm van mijn haar afgeknipt, dan zijn de witte haren in ieder geval geen 35cm meer :-X
Door eelke
Iets met huisarts en galstenen en rontgenfoto's. :-X volgende week uitslag

Nou ja, dan maar wat anders. Loop ik van de week op de stoep met de guppen, knikkert Gijs zo omver :o er stopte zelfs al iemand met de auto.
Hij had jeuk en ging even rollen. ::) Echt zo van uit het niets, op het gemakje aan het lopen, whoppa omver.
Door dinky89
Andersom gebeurt mij nog wel eens, dat ik ineens een lange zwarte haar heb tussen al mijn blonde haren ;D

Klinkt niet echt lekker Eelke :-X
Door hannabelgje
Gatver Eelke sterkte!
Net de beestjes voorzien van schone hokken en bakken. Meteen even de cavia geïnspecteerd en het ziet er allemaal goed uit. Vorige week zat er nog een klein bultje, maar nu was alles goed. Hij is alleen nog wat te mager naar mijn zin.
Daar ben ik een paar jaar geleden mee opgehouden....

Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door