Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door koekje
Mn hele weekmenu om zeep; meneer is ineens arbeiden en knaagt daar. Alles schuift een dag op en Vera en ik eten vanavond een angusburger met iets groens (doperwten ofzo). Misschien dat ik er ook wat gemengde paddenstoelen bij bak (het kind eet geen piepers).
Door judith1967
Probeersteltje en het was lekker :dribble:

Spaghetti met pangastukjes en spekjes(manlief sputterde al tegen dus spekjes erbij gedaan) macaronigroenten,kookroom, kruidenroomkaasje en een flinke scheut teriyaki.
Door BusKay
Vis met een saus van piccalilly en crème fraiche, sperzieboontjes, aardappelpuree.
Panna cotta met een alcoholische vruchtenpuree toe.
Door Jantina
koekje schreef:Mn hele weekmenu om zeep; meneer is ineens arbeiden en knaagt daar. Alles schuift een dag op en Vera en ik eten vanavond een angusburger met iets groens (doperwten ofzo). Misschien dat ik er ook wat gemengde paddenstoelen bij bak (het kind eet geen piepers).
Eet ze nooit aardappels?
Door koekje
Jantina schreef:Eet ze nooit aardappels?

Nee. Wel sinds kort soms frieten, maar dan zijn dat twee halve.
Ik heb er niet zo'n moeite mee, ze eet genoeg andere dingen en is absoluut niet ondervoed. Qua zetmelen eet ze wel pasta en rijst en brood en soepstengels.
Er zal vast ooit wel eens een dag komen dat ze wel ingaat op het aanbod piepers en anders maar niet. Ik eet zelf bv ook geen spruitjes en gewone gekookte piepers heb ik ook moeite mee.
Door Charlie Angel
Gisteren spagetti en gelijk weer een voorraad zelf gemaakte saus in de vriezer.
En vandaag Nasi met sate saus.
Morgen weet ik nog niet, eerst naar beneden voor de feestelijke afronding van alle verbouwingen e.d. hier aan de flat.
Door D&K
Stoofpot. Met vanalles en nogwat aan groentes in van die makkelijke zakken, en een beetje pulbiber erbij voor de pit. Was heerlijk, en ook nog genoeg voor morgen. Blijblij. Morgen niet koken :)
Door -Annemarie-
Vanmorgen een half pak koekjes, nog uit m'n kerstpakket. Moeten ze ook niet doen hè, lekkere koekjes geven. ;D
Denk dat ik de lunch maar oversla. ::)
Voor vanavond nog geen idee *balansdag*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door